نسخه چاپی

بازتاب اظهارات روحانی در رسانه های غربی

رسانه های غربی اظهارات امروز (پنجشنبه) حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران را در مراسم روز ملی فن آوری هسته ای بازتاب دادند و به نقل از وی نوشتند: ایران برای كسی تهدید نیست.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، خبرگزاری های رویترز و آسوشیتدپرس و روزنامه انگلیسی «دیلی میل» و روزنامه آمریكایی «دیلی ژورنال» سخنان رئیس جمهوری ایران را بازتاب دادند و نوشتند: ' ایران برای كسی تهدید نیست ' و 'فرصت توافق (برجام) دائمی (همیشگی) نخواهد بود'.

رویترز: روحانی از اعتدال در تعامل با جهان حمایت كرد
خبرگزاری رویترز دقایقی پس از سخنان رئیس جمهوری ایران تیتر زد: 'روحانی از اعتدال در تعامل با همسایگان و جهان حمایت كرد.'

این خبرگزاری انگلیسی در بازتاب سخنان رئیس جمهوری ایران نوشت: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران روز پنجشنبه گفت كشورش تهدیدی برای هیچ كشوری نیست و از تعامل با دیگر كشورهای جهان حمایت كرد.

رویترز افزود: رئیس جمهوری ایران این سخنان را در مراسمی كه در آن نمایندگانی از شركت های ایران دستاوردهای هسته ای خود را به مناسبت بیستم فروردین ماه، 'روز ملی فن آوری هسته ای' به نمایش گذاشته بودند، بیان كرد.

دیلی ژورنال: فرصت دست آمده از توافق، همیشگی نیست
سایت روزنامه انگلیسی«دیلی میل» نیز دقایقی بعد اظهارات رئیس جمهوری ایران را به نقل از خبرگزاری رویترز عینا مخابره كرد و سایت خبری روزنامه آمریكایی «دیلی ژورنال» نیز درمورد سخنان رئیس جمهوری ایران تیتر زد: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران هشدار داد كه فرصت بدست آمده حاصل از توافق هسته ای با قدرت های جهان، همیشگی نخواهد بود.

این رسانه آمریكایی نوشت: روحانی گفت كه توافق (هسته ای ) فرصتی برای توسعه كشور در تمامی زمینه ها صنعتی از جمله هسته ای فراهم آورده است.

آسوشیتدپرس: روحانی هشدار داد كه فرصت توافق هسته ای همیشگی نخواهد بود
خبرگزاری آمریكایی آسوشتیدپرس نیز تیتر زد: رئیس جمهوری ایران در مورد از دست دادن فرصت بدست آمده ، هشدار داد.

آسوشیتدپرس از مبدا تهران نوشت: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران هشدار داد كه فرصت بدست آمده از توافق هسته ای با قدرت های جهانی همیشگی نخواهد بود.

این خبرگزاری آمریكایی گزارش داد: حسن روحانی كه بطور زنده از تلویزیون دولتی ایران در مراسمی به مناسبت روز ملی فن آوری هسته ای پخش می شد، گفت كه فرصتی كه توافق هسته ای بوجود آمده برای ما همیشگی و ابدی نیست.

آسوشیتدپرس در ادامه نوشت روحانی به این مطلب اشاره كرد كه توافق (هسته ای) فرصتی است برای توسعه كشور در تمامی زمینه های صنعتی از جمله هسته ای.

۱۳۹۵/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...