نسخه چاپی

شكستن شیشه رختكن و گلایه های مدیرعامل

مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسكتبال امروز با یك رقابت نزدیك و پرحاشیه در تهران به پایان رسید.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ سری جذاب نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال میان تیم های شیمیدر تهران و نفت آبادان امروز با برتری 77 بر 74 نفت در تهران به پایان رسید. نفتی ها در مجموع نیمه نهایی با احتساب مرحله مقدماتی با نتیجه 4 بر 3 برنده شدند.

مسابقه امروز دو تیم با برخی حواشی هم روبرو بود که بیشتر به پایان بازی مربوط می شد.

اله وردی یادآور حدادی

تیم شیمیدر در ثانیه های پایانی دیدار مقابل نفت با پرتاب سه امتیازی فرید اصلانی فرصت داشت که بازی را به وقت اضافه بکشاند؛ اما این پرتاب که یادآوری اقدام به سه امتیازی رضا لطفی در فینال فصل قبل بود، وارد سبد نشد و شیمیدر فینال را از دست داد.

بازیکنان شیمیدر بعد از اتمام مسابقه به سرعت به رختکن رفتند و در این میان صدای شکستن شیشه درب منتهی به رختکن این تیم شنیده شد. شاهدان این ماجرا خبر دادند که علی اله وردی بازیکن جوان این تیم ضربه ای به شیشه زده و خرده های شیشه به سمت وی پرتاب شده که بخشی از آن هم به پایین گردن این بازیکن فرو رفته بود، همچنین دست اله وردی دچار آسیب شد و سرپرست تیم هم ساعتی بعد از عمل جراحی روی دست او خبر داد. حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال هم در دهه هشتاد یک بار با عصبانیت به شیشه رختکن مشت زده و باعث مصدومیت شدید دستش شده بود، حرکت امروز اله وردی هم یادآور این ماجرا بود.

اله وردی در این دیدار کمتر از یک دقیقه بازی کرد و گویا از زمان بازی خود ناراضی بود. هر چند روایت مسئولان تیم از ماجرا به گونه ای دیگر بود و برخورد سهوی اله وردی با هروه توره را عامل ماجرا عنوان کردند.

پایکوبی آبادانی ها

تمام بازیکنان نفت بعد از اتمام مسابقه تا دقایقی در میان زمین به پایکوبی پرداختند و تماشاگران این تیم هم در جایگاه طبقه دوم سالن شادی می کردند. تماشاگران آبادانی یک بار در کوارتر سوم باعث توقف مسابقه شده بودند و بعد از اتمام بازی هم برخی بازیکنان آبادان از آنها دعوت می کردند که وارد زمین شوند؛ اما ورود چند تماشاگر باعث برخورد میان آنها و حراست سالن شد. مسئولان حراست هم برای جلوگیری از برخوردهای بیشتر، حاضران در سالن را به بیرون هدایت کردند.

گلایه های مدیر عامل

امیرحسین صفرزاده مدیرعامل باشگاه شیمیدر بعد از اتمام مسابقه به انتخاب شریعتی یکی از داوران ملی که سابقه زیادی هم در قضاوت سوپرلیگ ندارد معترض بود و این اعتراض را به مسئولان کمیته داوران انتقال داد.

صفرزاده که در مجموع به قضاوت این دیدار اعتراض داشت، در صحبت های خود تاکید می کرد که خدا را شکر دیگر کسی شیمیدر را تیم فدراسیون نمی داند.

غیبت مربی شیمیدر

محمد عابدینی کمک مربی شیمیدر در یکی از حساسترین مسابقات فصل این تیم غایب بود و همین موضوع برای خبرنگاران جای سوال داشت. مسئولان شیمیدر بعد از مسابقه توضیح دادند که این مربی به خاطر کسالت بعد از دیدار قبلی مقابل نفت، شرایط حضور در این مسابقه را نداشت.

آرن داودی و یادآوری حرف خبرنگاران

آرن داودی بازیکن اصفهانی نفت بعد از بازی به دو خبرنگار یادآوری کرد که در ابتدای فصل بعد از شکست با اختلاف حدود 30 امتیاز مقابل دانشگاه آزاد با تردید درباره حضور این تیم در جمع چهار تیم نهایی لیگ پرسیده بودند. آرن تاکید داشت که مسابقات بسکتبال فراز و نشیب دارند و یادآوری می کرد که بعد از آن اتفاق در ابتدای فصل، تیم نفت به فینال سوپرلیگ رسیده است.

خوش و بش مربیان جوان

رحمتی پور سرمربی شیمیدر با وجود شکست در زمان بیرون آمدن از سالن، برخورد بسیار خوبی با سامری سرمربی حریف داشت و سامری هم بعد از مصاحبه با خبرنگاران برای صحبت به سمت وی رفت. دو مربی نیمه نهایی شیمیدر و نفت از مربیان جوان لیگ به شمار می روند و سامری سرمربی نفت با 34 سال از نظر سنی به برخی بازیکنان تیم خود هم نزدیک است.

آمار بازیکنان دو تیم

کیوان ریاعی و پیام کیانی دو بازیکنی بودند که در تیم شیمیدر فرصت بازی پیدا نکردند. سجاد مشایخی با 19 امتیاز و 7 ریباند در کنار اوشین ساهاکیان با 15 امتیاز، 10 ریباند و 3 بلاک شات بهترین بازیکنان شیمیدر بودند. هروه توره و نیکولوز دو یار خارجی تیم هم 10 امتیاز به دست آوردند.

سه بازیکن هم در ترکیب تیم نفت فرصت بازی پیدا نکردند. زلاتکو با 24 امتیاز، 7 ریباند و 3 پاس گل در کنار محمد جمشیدی با 21 امتیاز، 13 ریباند و 4 پاس گل بهترین بازیکنان نفت بودند. میلان پوپویچ هم 14 امتیاز و 5 ریباند داشت.

شیمیدر در این مسابقه هم با 30 ریباند مقابل 43 ریباند نفت، از نظر ریباند ضعیفتر بود.

مسابقات فینال سوپرلیگ از روز یکشنبه 22 فروردین میان تیم های نفت و پتروشیمی آغاز می شود. تیم شیمیدر هم برای تعیین رده سومی باید به مصاف اراک برود.

۱۳۹۵/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...