نسخه چاپی

با قیام امام خمینی، دشمنان با اقتدار اسلام آشنا شدند

رضایی : دفاع امام (ره) و مقام معظم رهبری از محرومان مثال زدنی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام فرمان به صدور افتتاح حساب 100 در بانك ملی برای رفع مشكل محرومان داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سخنران نخست پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران با تبریک سالگرد صدور فرمان تاریخی حضرت امام مبنی بر افتتاح حساب 100 گفت:‌ دفاع امام (ره) و مقام معظم رهبری از محرومان مثال زدنی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام فرمان به صدور افتتاح حساب 100 در بانک ملی برای رفع مشکل محرومان داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رضایی ،افزود:‌ ما هر روز شاهد بالندگی اسلام هستیم و این درخشندگی روزافزون انقلاب عوامل زیادی داشت که یکی از آنها استکبار ستیزی حضرت امام بود و مقام معظم رهبری همان راه را ادامه دادند.

وی گفت: امام در برابر استکبار درهیچ لحظه ای کوتاه نیامدند و مستکبران هم فکر نمی کردند که یک مرجع تقلید از حوزه علمیه با شعار پیاده کردن اسلام همه اهداف آنها را بر باد دهد .

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: صرفنظر از سرنگونی رژیم شاهنشاهی ، امام رژیمی را مستقر کرد که در این سرزمین مایه امید محرومان جهان شد .

وی گفت : اگر توجه کنیم به این نتیجه می رسیم که درخشش انقلاب بخاطر استکبار ستیزی و دیگری به علت حمایت امام از محرومان بود .

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود : دنیای کفر در شرایط کنونی علیه انقلاب اسلامی بسیج شده است و مستکبرین قدرت اسلام را نشناخته بودند و با قیام امام ، آنها با اقتدار اسلام آشنا شدند .

وی افزود : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 500 هزار واحد برای محرومان در سراسر کشور خانه ساخته است و علاوه بر خانه سازی در شهرها برای محرومان در روستاها خانه ساخته است.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: 38 هزار و 131 روستای بالای 20 خانوار و1300 شهر در کشور وجود دارد که حدود 1000 شهر آن زیر 25 هزار خانوار جمعیت دارد .

وی گفت: بنیاد مسکن در همه شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستاها فعالیت داشته و یک میلیون و 749 هزار و 349 واحد روستایی را تا امروز بهسازی کرده است .

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: درصورت تامین مالی در برنامه ششم روستاهای باقی مانده بهسازی خواهد شد.

وی گفت: ‌از مجموع روستاهای کشور 37 هزار و 653 روستا دارای طرح هادی هستند و 50 درصد این طرح ها اجرایی شده است .

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: برای روستاها طرح جامع تهیه شده است و روستاها در یک رفاه و آسایش بیشتری زندگی می کنند.

وی به سنددارکردن خانه های روستایی اشاره کرد و گفت :‌ امروزه 2 میلیون و 970 هزار و 750 سند برای خانه های روستایی صادر شده است .

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز 105 هزار و 603 سند صادر شده است.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت و ساز مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر موفق بوده و همه تعهدات خود را اجرا کرده است .

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: بنیاد مسکن برای بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی نیز 636هزار و 904 واحد بازسازی کرده است.

وی گفت :‌ بنیاد مسکن برای خدمات رسانی بیشتر به محرومان 1300 میلیارد تومان تفاهم نامه برای ساخت خانه با سازمان ملی زمین و مسکن ، بهزیستی ، منطقه آزاد اروند ، بنیاد برکت ، مرکز خدمات حوزه علمیه‌ و کمیته امداد امضا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: این بنیاد در بافت های فرسوده شهرهای زیر25 هزار نفر نیز برای خانه سازی اقدام کرده و در کنار خیران 30 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته است .

وی از مردم خواست به حساب 100 کمک کنند و دولت و بانک ها نیز برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، امکانات و منابع لازم را در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد.

۱۳۹۵/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...