نسخه چاپی

طلایی ترین امید طلای كاروان ایران، به میدان مسابقه می رود!

عکس خبري -طلايي ترين اميد طلاي کاروان ايران، به ميدان مسابقه مي رود!

در دهمین روز رقابت‌های المپیك لندن شش نماینده ایران در رشته‌های مختلف برابر حریفان خود به میدان می‌روند و در این میان احسان حدادی كار خود را در مرحله مقدماتی آغاز خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، روز دهم بازی‌های المپیک لندن فردا (دوشنبه) در حالی پیگیری می‌شود که شش ورزشکار از ایران در رشته‌های مختلف به میدان می‌روند. احمدرضا طالبیان از ساعت 13 در رشته قایقرانی کایاک تک نفره 1000 متر مردان نخستین مسابقه خود در لندن را آغاز می‌کند.


به فاصله زمانی 30 دقیقه پس از آغاز مسابقه قایقرانی ، احسان حدادی امید اول کسب مدال طلای ایران در دومیدانی (پرتاب دیسک)، در ورزشگاه المپیک لندن کارش را شروع می‌کند. پس از مسابقه او لیلا رجبی تنها نماینده زن دومیدانی ایران در المپیک لندن در رشته پرتاب وزنه کار خود را آغاز می‌کند.


ورزشگاه المپیک لندن پس از نمایش حدادی و رجبی شاهد مسابقه دوی 800 متر سجاد مرادی خواهد بود. باید دید مرادی نیز می‌تواند همانند رضا قاسمی فراتر از انتظار کار کند و نمایش تحسین برانگیزی داشته باشد و رکورد خوبی به جای بگذارد؟ این در حالی است که مرادی اعلام کرده به دلیل مصدومیت آمادگی چندان بالایی ندارد.


اما از ساعت 16:30 فردا امید نوروزی کشتی‌گیر فرنگی کار ایران در وزن 60 کیلوگرم روی تشک می‌رود. پیش از این محمد بنا سرمربی تیم کشتی فرنگی برای موفقیت نوروزی در المپیک اظهار امیدواری کرده بود.


در آخرین مسابقه برای نمایندگان ایران در دهمین روز المپیک نواب نصیر شلال وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم بخت خود را برای گرفتن مدال می‌آزماید و تلاش می‌کند تا سرانجام خوشرنگ‌ترین مدال را برای کاروان وزنه‌برداری به ارمغان بیاورد.


*برنامه بازی‌های نمایندگان ایران در دهمین روز المپیک
دوشنبه 16 مرداد (6 آگوست)
ساعت13: قایقرانی کایاک تک نفره 1000 متر مردان- احمدرضا طالبیان
ساعت13:30: پرتاب دیسک مرحله مقدماتی – احسان حدادی (ورزشگاه المپیک)
ساعت14:15: پرتاب وزنه زنان مرحله مقدماتی – لیلا رجبی (ورزشگاه المپیک)
ساعت14:20 :دوی 800 متر مرحله اول - سجاد مرادی (ورزشگاه المپیک)
ساعت16:30: کشتی فرنگی وزن 60 کیلوگرم امید نوروزی- وزن 84 کیلوگرم حبیب الله اخلاقی – وزن 120 کیلوگرم بشیر باباجان زاده (ورزشگاه ExCel)
ساعت22:30: وزنه برداری دسته 105 کیلوگرم - نواب نصیر شلال (ورزشگاه ExCel)

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...