نسخه چاپی

زمان آغاز بررسی كلیات و جزئیات لایحه بودجه ۹۵

سخنگوی كمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ از آغاز روند بررسی لایحه بودجه امسال در جلسات علنی مجلس خبر داد و گفت: روند بررسی لایحه بودجه ۹۵ از فردا در جلسات علنی مجلس آغاز می‌شود.

به گزارش نما، محمدرضا پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 از آغاز روند بررسی لایحه بودجه 95 در جلسات علنی مجلس خبر داد و گفت: روند بررسی لایحه بودجه 95 در سال گذشته و پیش از تعطیلات نوروز در کمیسیون تلفیق بودجه امسال پایان یافته و بررسی آن از فردا در دستور کار بهارستان‌نشینان قرار می‌گیرد.

وی افزود: بررسی کلیات و جزئیات لایحه بودجه 95 در جلسه فردای مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود و بنا به صلاحدید هیئت‌رئیسه مجلس ممکن است بررسی این لایحه در 3 شیفت کاری صحن صورت گیرد؛ البته بررسی بودجه 95 در بیش از یک شیفت، نیازمند رأی اکثریت نمایندگان است.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در روز 27 دی‌‌‌ماه و همزمان با اولین روز اجرایی شدن برجام لایحه بودجه امسال را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد که پس از کش و قوس‌های فراوان و اختلاف نظر بین دولت و مجلس درباره ارائه لایحه دو دوازدهم بودجه، دولت یک هفته پیش از پایان سال گذشته، لایحه دو دوازدهم بودجه 95 را به مجلس ارائه کرده است.

۱۳۹۵/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...