نسخه چاپی

مروری بر حاشیه های تلویزیون

برنامه های آخر هفته تلویزیون نشان دهنده این بود كه شبكه های مختلف هنوز نتوانسته اند خودشان را با سال جدید وفق دهند و سوژه های مهم را از دست داده اند.

به گزارش نما به نقل از سینما: برنامه های آخر هفته تلویزیون نشان دهنده این بود که شبکه های مختلف هنوز نتوانسته اند خودشان را با سال جدید وفق دهند و سوژه های مهم را از دست داده اند.

تعطیلی موقت صرفا جهت اطلاع

پنج شنبه هفته گذشته اولین پنج شنبه بعد از تعطیلات بود و خیلی از مخاطبان تلویزیون منتظر بودند تا برنامه «صرفا جهت اطلاع» را از بخش های خبری پنج شنبه شب، ببینند؛ آن هم با سوژه های داغ نوروزی که مسلما می توانست به دل طرفداران این برنامه بنشیند اما در 20:30 پنج شنبه شب اعلام شد که فعلا خبری از «صرفا جهت اطلاع» نیست و دست اندرکاران این برنامه در حال انجام تغییر و تحولاتی در آن هستند و قرار است آن را با سر و شکلی جدید در سال جدید ببینیم. این در حالی است که با توجه به زمانی که در تعطیلات نوروزی به وجود آمده بود، بر و بچه های «صرفا جهت اطلاع» می توانستند حال و هوای برنامه شان را به روز کنند اما این که چرا تازه بعد از تعطیلات تصمیم به تغییر گرفتند و اتفاقات مهم نوروزی را از دست داده اند، دقیقا معلوم نیست!


بی خیال باخت رئال

چهارشنبه شب شبکه ورزش پخش یک مسابقه فوتبال اروپایی به صورت زنده را بر عهده داشت. بازی دو تیم «رئال مادرید» و «ولفسبورگ» که از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شد اما نتیجه جالب توجه در خصوص این برنامه این بود که شبکه ورزشی ها هیچ برنامه خاصی برای این مسابقه مهم ترتیب نداده بودند و بدون دعوت از کارشناس ورزشی یا فوتبالیست های قدیمی که معمولا در این جور برنامه ها حضور چشمگیری دارند، صرفا مسابقه را روی آنتن فرستادند. در 15 دقیقه بین دو نیمه هم با توجه به این که کسی نبود تا در خصوص کیفیت بالای مسابقه صحبت کند، به پخش آگهی های بازرگانی یا تبلیغ دیگر برنامه های شبکه ورزش مثل «فوتبال صدو بیست» و «شب های فوتبالی پرداختند و در آخر نیز عکس ها و ویدئوهای ارسالی مخاطبان برنامه را روی آنتن فرستادند؛ فایل هایی که معلوم نبود چه ارتباطی به این مسابقه داشتند.


یک سال گذشت

بروبچه های شبکه سلامت در اقدامی عجیب و غریب، پنج شنبه ساعت 22 بازپخش ویژه برنامه نوروزی شان را روی آنتن فرستادند؛ یعنی برنامه «گل بهار» که 29 اسفند روی آنتن این شبکه رفت، بعد از 20 روز باز هم سر از آنتن درآورد و در بهترین زمان کنداکتور شبکه بیش از دو ساعت از طریق شبکه سلامت پخش شد.

یکی از نکات جالب توجه این برنامه تکراری این بود که هیچ ویرایشی نشده بود و مثلا محمد اصفهانی یا بهنام تشکر که جزو مهمان های برنامه بودند، نزدیک شدن به سال 95 را به بینندگان برنامه تبریک می گفتند. مسلما چنین حرکتی از طرف مدیران شبکه نمایش خیلی پسندیده نیست، حتی اگر برنامه ای هم برای این ساعت در جدول پخش نداشتند، می توانستند خلاصه یا بخش های جالب این ویژه برنامه را روی آنتن بفرستند نه کل آن را.

۱۳۹۵/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...