نسخه چاپی

مصدومیت قاسم رضایی برطرف شد

طبق اعلام رئیس فدراسیون پزشكی ورزشی، مصدومیت قاسم رضایی فرنگی‌كار وزن 96 كیلوگرم كشورمان چندان جدی نیست و او برای حضور در بازی‌های المپیك 2012 لندن مشكل خاصی ندارد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری مهر، لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص مصدومیتی که روز گذشته در حین تمرین برای قاسم رضایی پیش آمد، گفت: با دارویی که به وی تزریق شد، مطمئنا رضایی مشکلی برای حضور در رقابت‌های وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ندارد و به طور قطع به مسابقات خواهد رسید، هرچند که وی همچنان باید تحت مراقبت است. این مصدومیت به دلیل تمرین سنگین قاسم رضایی با حریف عراقی و حبیب الله اخلاقی به وجود آمد و باعث شد وی از ناحیه صورت دچار تورم شود.

وی ادامه داد: رضایی پس از ایجاد التهاب در ناحیه لب فوقانی بلافاصله با حضور در کلینیک کاروان ایران در لندن، مورد درمان قرار گرفت و هم اکنون شرایط بهتری دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تزریق دارو و درمان آنتی‌بیوتیکی در وضعیت جسمانی رضایی تاثیری نخواهد داشت، گفت: این درمان برای ضعفی در سیستم ایمنی و دفاعی‌ بدن وی ایجاد نخواهد کرد و رضایی او می تواند با خیالی آسوده به مصاف حریفانش برود.

فرنگی کار المپیکی وزن 96 کیلوگرم کشورمان باید روز سه شنبه 17 مرداد ماه رو در روی حریفان خود قرار گیرد.

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...