نسخه چاپی

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در مجلس در گفتگو با نما:

از توهم پیروزی در انتخابات تا غرور كاذب اصلاح طلبان

عکس خبري -از توهم پيروزي در انتخابات تا غرور کاذب اصلاح طلبان

با توجه به انتخابات اخیر دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و رای آوری به حسب ظاهر نمایندگان جبهه اصلاحات در تهران، این جریان با یك غرور كاذبی خود را پیروز میدان می دانند؛ لذا از خط قرمزهای نظام درحال عبور هستند .

به گزارش نما؛ پس از برگزاری دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی از احزاب و جریانات اصلاح طلب و یا متمایل به گرایش سیاسی دولت، اقدام به برگزاری مراسم جشن و ضیافت به بهانه پیروزی در انتخابات نموده اند. اما متأسفانه حضور برخی از عناصر و منتسبین سران فتنه 88 در این مراسمات جایی بسی سؤال دارد! حضور معنی دار دختر یکی از سران فتنه و یا افراد وابسته به برخی احزاب منحله و جریانات معاند در این ضیافت ها، تابو شکنی ها و درخواست رفع حصر و حمایت هایی از فتنه گران سال 88، در این به اصلاح جشن ها صورت می گیرد و ...اولا این ادعای دولتمردان را مبنی بر مبری دانستن خود از جریانات فتنه گر را به چالش می کشاند و ثانیا برگزارکنندگان این مراسم ها باید پاسخگو باشند که چگونه و با چه ادله ای راه را برای حضور افرادی که نظام رابه ابه پرتگاه کشانده اند، هموار کرده اند.
از طرفی بعد از رأی آوری لیست 16+30 ، سخنان و گفته هایی از برخی عاملان و حامیان اصلاح طلب می شنویم که نه تنها خطوط قرمز نظام بلکه خطوط قرمز شرع را نیز رعایت نمی کنند؛ گویی خط نفاق، با اولویت قراردادن و پیگیری اهداف بیگانگان که از آن سوی مرزها مدیریت می کنند، به دنبال سبقت از یکدیگر هستند.
به بیان دیگر خطر انحراف مسیر انقلاب و راه امام خمینی (ره) از طریق نفوذی که در بدنه نظام، سازمان ها و مراکز اعم از دولتی و غیره آن صورت پذیرفته است؛ ضرورت بصیرت و هوشیاری رادر این راستا بیش از بیش لازم می دانند.
حسن ملک محمدی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد؛ در مجلس درباره چرایی عملکرد این تابو شکنان اظهار داشت: با توجه به انتخابات اخیر دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و رای آوری به حسب ظاهر نمایندگان جبهه اصلاحات در تهران، این جریان با یک غرور کاذبی خود را پیروز میدان می دانند؛ لذا از خط قرمزهای نظام درحال عبور هستند .
وی با اشاره به عملکرد اصلاح طلبان افزود: مسلما اصلاح طلبان سبقه و عملکرد خوبی در کشورندارند، با توجه به تجربیاتی که در تاریخ انقلاب به دست آورده ایم، احساس می شوند این افراد، در یک جولان زو¬دگذر و یک خواب رویایی و سرابی فریبنده بسر می برند.لکن نه آن خوابها تعبیر می شود و نه سرابها به واقعیت می پیوندد.
نماینده دوره هشتم دامغان خاطر نشان کرد: البته باید یادور شوم که با لطف خدا و عنایات امام زمان(عج) و برکت خون شهدا و با اخلاص و مدیریت حکیمانه ولی امر و بصیرت مردم ایران راه انقلاب و راه امام خمینی (ره) با قوت و قدرت ادامه پیداخواهد کرد. لذا این حرفها وعملکردها، خلل ، رخوت و سستی در ادامه راه انقلاب و ارزش ها اسلامی ایجاد نخواهد کرد. اما باید توجه داشت که دشمن بیکار ننشسته است و دائما در حال یافتن راه های نفوذ در بدنه و نظام است.
وی ادامه داد: متأسفانه بابررسی دقیق عملکرد 8 ساله دوره اصلاحات،کاری که موجب خوشنودی خدا و قلب امام زمان (عج)بشود؛ در دستور کار این طیف و گروه نیست ؛ البته این موضوع رابه وضوح در همین رفتارهای چند وقت اخیر هم می توان درک کرد. بیشترین فعالیت آنها یا در جهت منافع شخصی است و یا در جهت کسب رضایت اربابانشان در خارج از مرزها است. لذا کسانی که بسیج را به تندروی و افراط متهم می‌کنند، یا توان موشکی را زیر سؤال می برند و یا دائما درحال بزک کردن چهره شیطان بزرگ هستند پروژه‌ی نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند.

۱۳۹۵/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...