نسخه چاپی

اختصاصی نما

احساس خطر رهبر انقلاب

عکس خبري -احساس خطر رهبر انقلاب

خط فكری اصلاح و پوشاندن جنایات آمریكا در میان عده‌ای در داخل كشور دیده می‌شود كه باید همه طیف‌های انقلابی از این موضوع احساس خطر كرده و به روشنگری و تبیین مواضع بپردازند.

رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارهای اخیرشان فرموده‌اند: «اینکه بنده مرتب روی مسئله استکبار تکیه می‌کنم، از روی عادت نیست، اینها احساس خطر است» (۲۵/۱۲/۹۴). در سال‌های اخیر جریان‌های مختلفی برای اصلاح چهره پلید آمریکا دست به کار شده‌اند؛ این جریان‌ها تا به حدی پیش رفته‌اند که مقاومت رزمندگان کشورمان در خلیج‌فارس در مقابل تجاوز نیروهای آمریکایی را سنگ‌اندازی در برجام دانسته‌اند و با داعش مقایسه کرده و رزمایش موشکی سپاه پاسداران را نوعی تحریک آمریکا قلمداد کرده‌اند.
این گروه‌ها که به دنبال تخریب باورهای مردم درباره استکبار و به ویژه آمریکا هستند، تهدیدات آمریکا علیه ماهیت و سرزمین کشورمان را نادیده می‌گیرند؛ برای نمونه از دوشنبه هفته گذشته بزرگ‌ترین رزمایش دریایی جهان با شرکت بیش از ۳۰ کشور از شش قاره با هدایت ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا آغاز شده است که یکی از اهداف آن، تهدید ایران است، اما کمترین عکس‌العملی در مقابله با این رزمایش دیده نشده است.
در همین حال آمریکایی‌ها پس از توافق هسته‌ای بر رویکردهای مختلفی به منظور مقابله با ایران تأکید کرده‌اند. آمریکا پس از توافق هسته‌ای نه‌تنها بر «همیشگی» بودن آن تأکید داشته، بلکه بر «همه چیز» بودن آن نیز اصرار داشته است که حتی حذف شعار «مرگ بر آمریکا» را در بر می‌گیرد. آنها تأکید می‌کنند که پس از برجام هسته‌ای به سراغ برجام موشکی نیز خواهند رفت. تأکید جمهوری اسلامی بر حفظ زیرساخت‌ها و موشک‌های بالستیک و همچنین حفظ قدرت نظامی در شرایطی است که به نوشته مؤسسه تحقیقات صلح بین‌المللی استکهلم «سیپری»، جمهوری اسلامی توانسته است در منطقه پرآشوب غرب آسیا با وجود کاهش بودجه دفاعی‌اش، به جزیره ثبات منطقه تبدیل شود.
بار دیگر به «احساس خطر» رهبر معظم انقلاب برمی‌گردیم؛ این خط فکری اصلاح و پوشاندن جنایات آمریکا در میان عده‌ای در داخل کشور دیده می‌شود که باید همه طیف‌های انقلابی از این موضوع احساس خطر کرده و به روشنگری و تبیین مواضع بپردازند.

۱۳۹۵/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...