نسخه چاپی

واكنش همزمان دولتی‌ها و اصلاح طلبان به شرط‌ های صفار

عکس خبري -واکنش همزمان دولتي‌ها و اصلاح طلبان به شرط‌ هاي صفار

حضور محمدحسین صفارهرندی، در برنامه «دیروز، امروز، فردا» و شرط‌های او برای شركت اصلاح طلبان در انتخابات با واكنش‌های مختلفی مواجه شده است.

حضور محمدحسین صفارهرندی، در برنامه «دیروز، امروز، فردا» و شرط‌های او برای شرکت اصلاح طلبان در انتخابات با واکنش‌های مختلفی مواجه شده است.

در این راستا روزنامه دولتی «ایران» از «تطهیر» اصلاح طلبان و تعیین «شروط آسان» برای بازگشت آنها به قدرت توسط صفار، سخن گفته و در مقابل، روزنامه اصلاح طلب «اعتماد» در یادداشتی سخنان صفار را «متناقض» و فاقد «ارتباط معنایی» دانست.



ارگان روزنامه دولت درباره سخنان صفار نوشت: مطلع شدیم که در راستای پروژه تطهیر فتنه‌گران که چندی است از طرف برخی مدعیان اصولگرایی پیگیری می‌شود و در حالی که چهره‌های شاخص اصولگرایی هر کدام سعی می‌کنند از جایگاه نظام شرایطی را برای ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات بگذارند، این بار محمدحسین صفار هرندی سردبیر سابق کیهان وارد میدان شده و شروط آسانی را برای اصلاح‌طلبان گذاشته تا ورود آنها به انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری تسهیل شود.



وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته: در این طیف سیاسی افراد سالمی وجود دارند اما مشکل این گروه این است که پرونده خود را با چهره‌های ناسالم مشخص نمی‌کنند و نمی‌توانند از دام رفقای ناسالم خود خارج شوند.



وی تنها ضمانت اجرایی این جریان برای بازگشت را اعلام صریح مواضع آنها نسبت به فتنه 88 عنوان کرد.

از سوی دیگر روزنامه اصلاح طلب اعتماد با حمله به صفار هرندی نوشت: وزیر ارشاد سابق، که به قول خودش در پایان کار در کابینه «تنها به قدر یک عدد» برای احمدی‌نژاد مهم بود و صرفا به دلیل از رسمیت نیفتادن کابینه عزل نشد، در برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» به اظهارنظر درباره جریان اصلاحات پرداخت.



او همانند بسیاری از اصولگرایان شرط بازگشت اصلاح‌طلبان به میدان قدرت را توبه و اعلام ندامت آنها عنوان کرد و برای رسیدن به این نتیجه طبیعی است که شرح مفصلی از گناهان آنها را برشمرد تا نهایتا خواست توبه برای آنها معنی پیدا کند.

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...