نسخه چاپی

نامه ای فتنه گون، در تكمیل سناریوی 88

نامه ای كه بوی فتنه می دهد

عکس خبري -نامه اي كه بوي فتنه مي دهد

با توجه به شرایط كشور بعد از انتخابات مجلس دهم و مطرح كردن برجام 2 ،3، 4از سوی برخی از فعالان سیاسی و مسئولان در دولت یازدهم، بیان رفع حصر از سوی برخی ازطیف های سیاسی و همزمانی انتشار این نامه ، نشان از كلید خوردن یكی دیگر از ابعاد پروژه فتنه جدید در كشور دارد.

نامه یکی از سران فتنه خطاب به روحانی در فضای رسانه ای درحالی منتشر می شود، که گمانه زنی های بسیاری را در پی داشته است.
این نامه که با لحن تند و توهین آمیزی به رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با رژیم فاسد و منحوس پهلوی نوشته شده است، مهدی کروبی از فتنه انگیزان آشوب های سال 88، خواستارمحاکمه علنی خود شده است.
البته با توجه به شرایط کشور بعد از انتخابات مجلس دهم و مطرح کردن برجام 2 ،3، 4از سوی برخی از فعالان سیاسی و مسئولان در دولت یازدهم، بیان رفع حصر از سوی برخی ازطیف های سیاسی و همزمانی انتشار این نامه ، نشان از کلید خوردن یکی دیگر از ابعاد پروژه فتنه جدید در کشور دارد.

البته ناگفته نماند، مهدی کروبی که خود از مدعیان تقلب در انتخابات 88 بود، نقش مکمل و پشتیبان اقدامات تحریک‌آمیز میرحسین موسوی را در فتنه 88 را داشت. به گونه ای که وی بیش از میرحسین موسوی در میان فتنه‌گران حضور پیدا می کرد. او با القای بحث تقلب و با گفتار تحریک‌آمیز و اقدامات خارج از چهارچوب قانونی به آتش فتنه دامن ‌زد و حدود 8ماه کشور را با خطرات جدی امنیتی درگیر کرد.
از جمله اقدامات وی، شرکت در مراسم ختم کشتگانی که البته بعدها زنده شدند وبه خارج از مرزها گریختند!
ادعای تجاوز به زندانیان فتنه! از دیگر ادعاهای سخیفی بود که وی درطی ماه های آشوب بیان می کرد. اگرچه او خوب می داند نظام جمهوری اسلامی در برابر رفتارهنجارشکنانه و ضدامنیتی وی و میرحسین موسوی، رفتار رأفت گونه داشته، باز در نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواهان محاکمه علنی خود شده است که این موضوع قابل تأمل است.
البته مردم با نامه نگاری های وی ناآشنا نيستند هنوز نامه‌ شیطنت‌آمیز وی به هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ 7/8/88 درباره اتفاقات کهریزک با هدف تحریک‌ فتنه‌گران، بدون آنکه سندی را ارائه دهد، را به خاطر دارند
او حتی دریک اقدام نابخردانه از فردی به‌ نام «ترانه موسوی» نام می¬برد که مدعی می‌شود دستگیر و کشته شده است! اما پس از بررسی‌های قوه قضائیه مشخص شد اصلاً چنین کسی وجود ندارد که بخواهد بازداشت بشود.
سؤال این است ، با توجه به اقدامات مدعیان دروغین 88 که خسارات زیادی از جهت مادی و معنوی بر پیکره نظام وارد کردند و به تعبیری نظام را تا لبه پرتگاه پیش بردند،مشروعیت نظام را در بین افکارعمومی جهان زیر سوال بردند و در نهایت موجب امیدواری و خشنودی دشمنان نظام شد. با چه انگیزه¬ای به غیر از اتمام پروژه براندازی دشمن در داخل نظام می تواند محرک نگارش نامه ای دیگر از سوی کروبی و درخواست محاکمه علنی وی باشد؟!!
کروبی که خود روزی بر مسند حقوقی این نظام حضور داشته، به خوبی می¬داند که برخورد قضایی با جرائم و اقدامات تحریک آمیز وی در به چالش کشاندن نظام و کشته شدن مردم بیگناه چیزی غیر اقدام علیه امنیت ملی نظام محسوب نخواهد شد.


۱۳۹۵/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...