نسخه چاپی

متهمان حادثه بیمارستان خمینی شهر به حبس محكوم شدند

متهمان حادثه بیمارستان خمینی شهر براساس رای دادگاه تجدید نظر استان اصفهان به حبس محكوم شدند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، روابط عمومی دادگستری كل استان اصفهان روز یكشنبه اعلام كرد: حكم متهمان حادثه بیمارستان خمینی شهر در دادگاه تجدید نظر استان طرح و منتهی به تصمیم نهایی قضات آن شد.
رئیس كل دادگستری استان اصفهان گفت: این حكم پس از صدور در دادگاه بدوی دادگستری شهرستان خمینی شهر با اعتراض متهمان آن به دادگاه تجدید نظر استان ارسال و پس از رسیدگی منتهی به تصمیم نهایی و صدور حكم قطعی شد.
احمد خسروی وفا افزود: حبس صادره از سوی دادگاه بدوی برای هر سه متهم این پرونده در دادگاه تجدید نظر استان تأیید شد اما نسبت به متهم ردیف اول و دوم شش ماه از 24 ماه قابلیت اجرا دارد و 18 ماه آن به مدت یكسال تعلیق شد.
وی ادامه داد: درباره متهم ردیف سوم نیز سه ماه از 9 ماه حبس وی تأیید شد و شش ماه دیگر به مدت یكسال مورد تعلیق قرار گرفت.
رئیس كل دادگستری استان اصفهان درباره ایام تعلیق حبس متهمان گفت: متهمان این پرونده در ایام تعلیق مجازات حبس هر یك موظف به ارائه خدمات پزشكی و پرستاری روزانه حداقل به مدت چهار ساعت در یكی از مراكز بهداشتی و درمانی یا درمانگاه های وابسته به طرف قرارداد كمیته امداد یا سازمان بهزیستی ترجیحاً در شهر خمینی شهر و در بخش كودكان این مراكز به صورت رایگان شدند.
وی افزود: همچنین متهمان این پرونده موظف شدند گزارش عملكرد خود را به واحد اجرای احكام كیفری دادسرای مجری حكم(خمینی شهر) ارائه كنند.
خسروی وفا یادآوری كرد: بدیهی است در صورتی كه محكوم علیهم در مدت تعلیق مجازات، مرتكب یكی از جرایم مذكور در ماده 52 قانون مجازات اسلامی شوند و یا از انجام تكلیف موصوف خودداری كنند حسب مورد مطابق با مقررات موضوع ماده 50 و 52 قانون یاد شده در مورد آنها اتخاذ تصمیم قضایی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، خبر یك تخلف پزشكی در بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر آذر ماه سال گذشته در صدر اخبار رسانه ها و شبكه های اجتماعی قرار گرفت.
بر اساس اخبار منتشر شده در این حادثه، پسر بچه ای به نام « صدرا » به دلیل جراحت زیر چانه به بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر مراجعه كرد و بصورت سرپایی و با بخیه، محل جراحت وی تحت درمان قرار گرفت اما مادر این كودك برای پرداخت هزینه درمانی اظهار ناتوانی كرد و بر اساس گزارش های موجود، كار درمانی كودك ناتمام ماند.
پزشك و پرستار مسئول در اتفاق بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی خمینی شهر برای طی مراحل قضایی به دادگاه نظام پزشكی معرفی شدند.

۱۳۹۵/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...