نسخه چاپی

ساخت اولین انیمیشن اكشن رزمی ایران

"گروه هفت" به كارگردانی علی نعمتی نخستین انیمیشن اكشن رزمی ایران است كه از امشب روی آنتن شبكه پویا می‌رود.


به گزارش نما، علی نعمتی کارگردان پویانمایی "گروه هفت" درباره این اثر به مهر گفت: این انیمیشن سه بعدی با استفاده از موشن کپچر اپتیکال ساخته شده است. برای انجام موشن از 18 دوربین استفاده کردیم و این سریال از اولین آثاری است که در ایران با این سیستم انجام شده. برای صحنه‌های رزمی نیز از تکواندوکاران حرفه‌ای استفاده شده و با قویترین رندرفارم ایران، رندر کردیم. از این رندر فارم پیش از این برای "ملک سلیمان" و "قلب سیمرغ" استفاده شده بود.

وی افزود: ساخت "گروه هفت" به نویسندگی طلا معتضدی که نخستین انیمیشن اکشن ایرانی شناخته می‌شود، در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای اواخر سال 86 آغاز شد و اوایل سال 89 به پایان رسید و تماشای آن برای کودکان هشت تا 12 ساله مناسب است.

نعمتی درباره داستان این انیمیشن توضیح داد: شخصیت‌های داستان توانایی‌های ماورالطبیعه‌ای دارند که با توجه به آموزش‌های پدر معنوی‌شان عمو صالح آن را در خدمت به مردم به کار می‌گیرند. هرچند کرکس و گروهش سد راه آنها می‌شوند. گروه بعد از مدتی می فهمند باید در غالب تیم عمل کنند تا موفق شوند...

نخستین قسمت از این انیمیشن امشب ساعت 22:20 از شبکه پویا روی آنتن می‌رود و فردا ساعت 14:50 شاهد بازپخش آن از این شبکه خواهیم بود.

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...