نسخه چاپی

فرزاد مجیدی: هواداران از داربی نترسند

سرپرست تیم فوتبال استقلال از هواداران تیمش خواست كه نگران نتیجه داربی نباشند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، فرزاد مجیدی پس از تساوی استقلال برابر سپاهان در یک هفته مانده به شهرآورد 82 پایتخت گفت: چیزی از دست نداده‌ایم. در بازی‌های بعدی این امتیازهای از دست رفته را جبران می‌کنیم. قول می‌دهم که صدر جدول را پس بگیریم.

او در واکنش به این حرف که با تساوی استقلال تیم هم‌نام خوزستانی خیلی خوشحال شد، گفت: علاوه بر مدعیان، خیلی از آقایان هم خوشحال شدند. نمی‌خواهم قبل از داربی تیم را دچار حاشیه کنم. به وقتش درباره این مسائل حرف می‌زنیم. فعلا تمام تمرکزمان روی پرسپولیس است.

سرپرست استقلال همچنین گفت: مجموعه باشگاه تلاش می‌کند که از بازی‌های بعدی امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. به هواداران هم می‌گویم که از داربی نترسند. از آن‌ها تشکر می‌کنم که در روز وسط هفته به ورزشگاه آمدند. ما با هواداران می‌توانیم جام بگیریم.

مجیدی درباره علت مصاحبه نکردن بازیکنان تیمش پس از بازی هم گفت: نه من و نه سرمربی از آن‌ها چنین چیزی را نخواستیم اما آن‌ها خوب کاری کردند که مصاحبه نکردند چون باید روی داربی تمرکز کنند.

سرپرست استقلال در پایان و در پاسخ به اینکه با وجود مدعیان مختلف برای قهرمانی، آیا جام در تهران خواهد ماند، گفت:‌ جام دست ماست.

۱۳۹۵/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...