نسخه چاپی

ویزیت‌های 50 میلیون تومانی جراح دیپلمه!

روز پنجم اسفندماه سال 94 زن جوان در دادسرای ویژه جرایم پزشكی ادعا كرد یك مرد كه نقش «جراح زیبایی» با مهارت را بازی كرده است از وی 50 میلیون تومان گرفته و گریخته است.

به گزارش نما به نقل از ایران: روز پنجم اسفندماه سال 94 زن جوان در دادسرای ویژه جرایم پزشکی ادعا کرد یک مرد که نقش «جراح زیبایی» با مهارت را بازی کرده است از وی 50 میلیون تومان گرفته و گریخته است.

با توجه به ادعاهای عجیب این زن بازپرس شعبه هفتم دستور داد تا تیمی از اداره 13 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شود و پرده از تبهکاری‌های پزشک قلابی بردارد.

زن جوان که باور نمی‌کرد فریب خورده باشد به تیم پلیسی گفت: یکی از دوستان یک پزشک جراح پلاستیک را به من معرفی کرد. وقتی نزد دکتر معین که تبلیغات زیادی در اینستاگرام و لاین دارد رفتم، وی با چرب زبانی راضی‌‌ام کرد تا جراحی زیبایی کنم و از من 50 میلیون تومان گرفت.

وی افزود: دکتر معین پس از گرفتن پول به بهانه مسافرت خارج از کشور زمان عمل جراحی را به تأخیر انداخت و در همین فرصت با مشورتی که دوستانم دادند به واسطه مشاوره از عمل جراحی منصرف شدم و به خاطر همین به خانه و مطب این پزشک که در یوسف‌آباد بود، رفتم تا پولم را پس بگیرم. وی با دیدن من و شنیدن ماجرا فرصت خواست تا پول را بازگرداند و وقتی سر موعد رسید باز به مطب وی رفتم و شنیدم آنجا را ترک کرده و اثری از وی نیست.

این زن گفت: برای یافتن این دکتر چاره‌ای جز رفتن به سازمان نظام پزشکی نداشتم آنجا پس از بررسی‌هایی که صورت گرفت راز شوک‌آوری را شنیدم که دکتری به نام «معین.ز» وجود خارجی نداشته است.

کارآگاهان که می‌دیدند در برابر یک پزشک قلابی هستند در بررسی صفحات اینستاگرام و لاین دیدند که مرد 34 ساله با پوشیدن لباس پزشکی و همچنین اعلام مشخصات خود تحت عنوان پزشک و جراح زیبایی به فریب زنان دست می زند که معین با همین روش زندگی اعیانی‌ای داشته و با خودروی لوکسی به ارزش 800 میلیون تومان تردد می‌کند و بتازگی آن را فروخته است. تیم پلیسی به اقدام‌‌های تخصصی و اطلاعاتی دست زد و پی برد که خانه جدید این دکتر قلابی در خیابان شهید جهان‌آرای منطقه یوسف‌آباد است و با تحت نظر قرار دادن آنجا روز 16 فروردین ماه این مرد فریبکار را به دام انداختند.

وقتی مشخص شد معین جوانی دیپلمه است وی در بازجویی‌ها گفت: چند سال پیش در آزمون ورودی دانشگاه در رشته پزشکی قبول شدم ولی به خاطر مسائلی از ورود به دانشگاه انصراف دادم. با این وجود در میان بستگان و دوستان نمی‌توانستم بگویم که دانشجوی پزشکی نیستم. پس از گذشت چند سال و در حالی که همه دوستان و بستگان مرا دکتر صدا می‌زدند ادعا کردم با پشت‌سر گذاشتن مقطع پزشکی در حال تحصیل در دوره تخصصی هستم.

وی گفت: خیلی زود در بین بستگان به عنوان پزشک متخصص معرفی شدم تا اینکه از طریق آنها و همچنین شبکه‌های مجازی با تعدادی از زنانی آشنا شدم که قصد انجام عمل جراحی زیبایی را داشتند. با طرح این ادعا که بزودی مطب خود را افتتاح خواهم کرد آنها را برای انجام معاینات پزشکی و صحبت درخصوص نحوه انجام عمل جراحی و هزینه‌های آن، به خانه‌‌ام دعوت می‌کردم و مدعی می‌شدم که جراحی در یک کلینیک مجهز پزشکی در منطقه نیاوران انجام خواهد گرفت و به این شیوه و ترفند اقدام به گرفتن پول از آنها می‌کردم.

۱۳۹۵/۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...