نسخه چاپی

اختصاصی نما

فعالیت‌های زودهنگام انتخابات موجب منحرف شدن ذهن‌ها از مسائل اصلی می شود

عکس خبري -فعاليت‌هاي زودهنگام انتخابات موجب منحرف شدن ذهن‌ها از مسائل اصلي مي شود

برخی از افراد و جریان‌های سیاسی، در حالی كه بیشتر از یك سال تا انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم باقی مانده است و كشور به‌تازگی فضای انتخاباتی را پشت سر گذاشته است، از خرداد سال ۹۶ سخن به میان می‌آورند.

رکود اقتصادی، افزایش نرخ بیکاری، کارشکنی‌های دشمن در اجرای دقیق برجام، تلاش آمریکا برای تضعیف صنعت دفاعی کشورمان، تعطیلی بسیاری از واحدهای صنعتی و اقتصادی، کارهای بر زمین مانده در حوزه فرهنگ، مقابله با فساد اقتصادی و...، از جمله مسائل و معضلات اساسی کشور در اوضاع کنونی هستند که حل و رفع آنها نیازمند فضایی به دور از تقابل‌ها، تقسیم‌بندی‌های سیاسی و مناقشات انتخاباتی است؛ فضایی آرام و سرشار از وحدت که موجبات همدلی و همزبانی میان مسئولان در قوای سه‌گانه، دستگاه‌های مختلف و مردم را ایجاد کند. اما متأسفانه از روزهای آغازین سال نو که باید زمانی برای افزایش تلاش‌ها به منظور حل این مشکلات و پیش بردن برنامه‌های کلان کشور در حوزه‌های مختلف باشد، برخی از افراد و جریان‌های سیاسی، در حالی که بیشتر از یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم باقی مانده است و کشور به‌تازگی فضای انتخاباتی را پشت سر گذاشته است، از خرداد سال ۹۶ سخن به میان می‌آورند. این افراد و جریان‌ها که وابستگان به آنها در فضای مجازی نیز به شدت فعال هستند، تلاش می‌کنند با دامن زدن به صف‌بندی‌های انتخاباتی یا وعده‌های محیرالعقول، دوقطبی‌های مرسوم دوره انتخابات را از هم‌اکنون در سطح جامعه گسترش دهند. موضوعی که رهبر معظم انقلاب پیش از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز نسبت به آسیب‌های آن هشدار داده و با پرهیز دادن از ورود زودهنگام افراد و جریان‌های سیاسی به مسائل انتخاباتی، فرمودند: «فعالیت‌های زودهنگام انتخابات موجب منحرف شدن ذهن‌ها از مسائل اصلی، مشغول کردن افراد به یکدیگر و برخی بدگویی‌ها می‌شود.»
متأسفانه این روزها به‌وضوح می‌توان آسیب‌هایی را که معظم‌له به آن اشاره داشتند، مشاهده کرد. بحث‌های انتخاباتی نباید مسئولان و افکار عمومی را از مسائل اصلی کشور منحرف کند؛ بلکه تمام توان کشور باید به کمک دولت کنونی آمده تا با غلبه بر مشکلات، ضمن تحقق اهداف انقلاب، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی رقم بخورد.

۱۳۹۵/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...