نسخه چاپی

تاثیر افزایش دیه بر افزایش بی رویه شكایات پزشكی

نشست هم اندیشی جراحان عمومی كشور در حاشیه یازدهمین كنگره سالانه انجمن جراحان عمومی جمعه ۲۷ فرودین ماه در سالن برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، دکتر بهزاد رحمانی در آستانه برگزاری نشست هم اندیشی جراحان عمومی کشور گفت: در این نشست که 27 فرودین ماه در برج میلاد برگزار می شود جراحان عمومی مسائلی که به طور حاشیه ای امر سلامت را به مخاطره انداخته اند را مورد بررسی قرار می دهند که از جمله این موارد می توان به امنیت حرفه ای جراحان و آثار آن بر امر درمان اشاره کرد که این دو مساله محور اصلی برنامه را به خود اختصاص می دهند.



وی افزود: در زیر مجموعه های این هم اندیشی موضوع شکایت های پزشکی و آسیب شناسی شکایت های غیر موجه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.



رئیس انجمن جراحان عمومی ایران در ادامه تصریح کرد: هم چنین در این هم اندیشی موضوع افزایش دیه که متناسب با تعرفه پزشکی نیست و تاثیر آن بر افزایش بی رویه شکایات پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد زیرا متاسفانه افزایش دیه به خصوص در ماه های حرام برای برخی افراد انگیزه ای ایجاد می کند تا از پزشکان بی دلیل شکایت کنند.



بر اساس این گزارش، نشست هم اندیشی جراحان عمومی کشور در حاشیه یازدهمین کنگره سالانه انجمن جراحان عمومی جمعه 27 فرودین ماه از ساعت 15 تا 18 در سالن برج میلاد برگزار می شود.

۱۳۹۵/۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...