نسخه چاپی

ممدوحي:

خاتمی علنی ابراز برائت كند

عکس خبري -خاتمي علني ابراز برائت کند

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاكید بر اینكه خاتمی باید به ‌جای پنهان‌‌كاری و سیاسی‌كاری به صورت شفاف از مردم عذرخواهی كند، گفت: خاتمی در حال آزمون و خطا و پیدا كردن راهی برای بازگشت كم‌هزینه است.

به گزارش نما ،آیت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با فارس درباره بازگشت اصلاح‌طلبان به صحنه سیاسی کشور و اخباری مبنی برنامه‌نگاری محرمانه خاتمی به رهبر معظم انقلاب و ابراز برائت از فتنه، اظهار داشت: اگر خاتمی چنین نامه‌ای بنویسد که البته بعید به نظر می‌رسد، رهبر معظم انقلاب بهتر از هرکسی می‌توانند این موضوع را مدیریت کنند.

آیت‌الله ممدوحی با تاکید بر اینکه خاتمی باید به‌جای پنهان‌‌کاری به صورت شفاف از اقدامات گذشته خود برائت بجوید و از مردم عذرخواهی کند، گفت: ‌آنها فکر می‌کنند همه‌چیز با سیاسی‌کاری درست می‌شود در حالی که مردم خودشان به خوبی تحلیل سیاسی دارند و چنین اقداماتی را از اصلاح‌ط‌لبان نمی‌پذیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به علت چنین نامه‌نگاری‌هایی از سوی سران فتنه ادامه داد: وقتی حنای اصلاح‌طلبان بین مردم رنگ نگرفته آنها هم می‌خواهند با چنین کاری مورد توجه قرار گرفته و برای انتخابات به صحنه سیاسی برگردند.

* خاتمی از فتنه‌گران جدا نیست

وی در پایان تصریح کرد: خاتمی در طول 8 سال دوران ریاست‌جمهوری‌اش وفادار به قوانین اسلام نبود و جسارتی که در دولت او به مقدسات اسلام شد در طول تاریخ سابقه نداشت لذا وی با فتنه یکی است و فتنه جزء ذات آنهاست از این رو چنین نامه‌نگاری‌‌هایی سیاسی‌کاری است و آنها در حال آزمون و خطا و پیدا کردن راهی برای بازگشت کم‌هزینه به نظام هستند.

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...