نسخه چاپی

حجت الاسلام ذاكری در گفت‌وگو با نما:

اقتصاد مقاومتی تنها مسیر نجات بخش كشور است/دولت اقتصاد را به مردم واگذار كند

عکس خبري - اقتصاد مقاومتي تنها مسير نجات بخش کشور است/دولت اقتصاد را به مردم واگذار کند

حجت الاسلام ذاكری با بیان اینكه كلید نجات امت اسلامی، كلید مبتنی بر آموزه های اسلامی ودینی است اظهار داشت: در زمینه اقتصاد نیز، اسلام راهگشایی برای امت اسلامی درنظرگرفته و آن اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام ذاکری عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با سایت خبری نما با اشاره به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه کلید نجات ملت و امت اسلامی کلید مبتنی بر آموزه های اسلامی ودینی است اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نیز برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه در اسلام معامله و تجارتی که سلطه بیگانگان را برای مسلمانان درپی دارد تحریم و مورد حرمت شرعی قرار گرفته است تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی امت اسلامی را خودکفا می کند و از تمسک به مشرکین و دشمنان اسلام برحذر می دارد.
حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه در اسلام همواره توصیه شده است که مسلمانان خوکفا باشند و روی پای خود بایستند تشریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ما از درون جامعه اسلامی مایحتاج جامعه را تامین کنیم و به سمت اقتصادی برویم که تغییرات بیرونی بر روی ما اثری نگذارد.
وی با تصریح بر اینکه بحمدالله در مملکت ما نعمات فراوانی وجود دارد گفت: باید موانع تحقق اقتصاد مقاومتی را برطرف کرد و کار را به مردم سپرد و مردم می توانند این اقتصاد را پیش ببرند.
عضو حزب موتلفه اسلامی در تشریح ملزومات اقتصاد مقاومتی با اشاره به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در واگذاری هرچه سریعتر امور به مردم و بحث خصوصی سازی اظهار داشت: ما باید مردم را دخیل در اقتصاد کنیم و تصدی گری دولت را در این زمینه کاهش دهیم.
وی در رابطه با خصوصی سازی و واگذاری امور به مردم ادامه داد: دولت باید با ایجاد بستر وتسهیلات مناسب،اصلاح آیین نامه ها و قوانینی که مانع سرمایه گذاری مردم می شود راه را برای شکوفایی سرمایه گذاری مردم در زمینه اقتصاد فراهم کند.
جت الاسلام ذاکری خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی پس از انقلاب تا کنون در زمینه اقتصاد صورت گرفته اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم چراکه اگر می توانستیم اقتصاد درون زا و تولید ثروتی را که متکی بر سرمایه های مردمی است را ایجاد کنیم تحریم ها در کشور ما به طور قطع اثر نمی گذاشت.
وی در پایان با بیان اینکه دشمنی دشمن همواره است گفت: ما باید آسیب هایی را که دشمن می خواهد توسط آن علیه ما دشمنی کند به حداقل برسانیم و توجه به درون و درون زایی در زمینه اقتصاد راهکار این به حداقل رساندن است.

۱۳۹۵/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...