نسخه چاپی

جلیلی : حفظ عزت ملت ایران در اجرای برجام ضروری است

نماینده رهبر معظم انقلاب درشورای عالی امنیت ملی گفت: حفظ و صیانت از عزت و اقتدار ملت ایران در اجرای برجام ضروری است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سعید جلیلی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان با اشاره به جایگاه ایران در عرصه بین الملل به ویژه پس از توافق هسته ای گفت: ایران امروز به قدرتی جهانی تبدیل شده و صبر و استقامت مردم کشور در دستیابی به دانش هسته ای نتیجه بخش بود.
وی با اشاره به ضرورت تقویت روحیه خود باوری و اتکا به دانش بومی به ویژه درعرصه های مختلف علمی و فناوری افزود : تکیه بر توانمندی های داخلی کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی برتر اقتصادی ، نقشه راه کشور در مقابله با چالش های پیش روست.
مذاکره کننده سابق کشورمان در ادامه ، بد عهدی طرف مقابل در اجرای برجام را امری قابل پیش بینی دانست و افزود: تاریخ ، بد عهدی امریکا و برخی کشورهای غربی را بارها به ملت ایران ثابت کرد و ما باید در مقابل زیاده خواهی های طرف های غربی ایستادگی کنیم و به هیچ عنوان تسلیم خواسته هایشان نشویم.
سعید جلیلی همچنین با انتقاد از اقدامات جنایتکارانه گروه های تروریستی منطقه به ویژه در سوریه ، عراق ، بحرین و یمن گفت : همان کسانی که ادعای دموکراسی دارند در مقابل کم ترین خواسته ملت های مظلوم منطقه که داشتن حق رای است مقاومت می کنند و به تروریسم دامن می زنند.
وی گفت : مهم ترین وظیفه در زمان کنونی استفاده از منطق و عقلانیت برای مقابله با نفوذ دشمنان به کشور و ایستادگی در مقابله تهدیدات آنان است.
سعید جلیلی در پایان با اشاره به سخنان اخیر وزیر امورخارجه امریکا درباره تحریم های ضد ایرانی گفت: مسئولان ایرانی نباید اجازه چنین گزافه گویی ها را به طرف مقابل داده و باید پاسخی دندان شکن به مقامات آمریکایی بدهند.

۱۳۹۵/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...