نسخه چاپی

آغاز رزمایش امنیتی سپاه در جنوب شرق كشور

رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق كشور آغاز شد.

به گزارش نما به نقل ا زافکارنیوز، رزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه با عنوان پیامبر اعظم (ص) صبح امروز در جنوب شرق کشور آغاز شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره این رزمایش گفت: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ با نام پیامبر اعظم(ص) حفظ آمادگی رزمی، نمایش اقتداریگان‌های منطقه، هویت‌بخشی و امنیت‌سازی منطقه مبتنی بر مردمی کردن آن است.

سردار محمد پاکپور افزود: همه نیروهای بومی سازماندهی شده در منطقه به اضافه تیپ‌ها و لشکرهای نزسا و یگان صابری در این رزمایش شرکت دارند.

وی همچنین از حضور موثر یگان تازه تاسیس هوانیروز سپاه در این رزمایش خبر داد و تصریح کرد: این رزمایش به‌مدت 3 روز، روز اول در منطقه سراوان و روز دوم در میرجاوه برگزار می‌شود و روز سوم نیز شاهد تجمع بزرگ فرماندهان بسیج و یگانهای شرکت کننده در زاهدان هستیم.

پاکپور با بیان اینکه سلاح جدیدی در این رزمایش تست نمی‌شود، گفت: به هر حال هر کشوری باید بخشی از توان و استعداد خودش را در رزمایش‌ها به رخ جهانیان بکشد که این خود یکی از عوامل بازدارنده است و سبب می‌شود دشمنان ما در برآوردهایشان دچار اشتباه نشوند.

این رزمایش که با همکاری قرارگاه قدس جنوب شرق اجرا می‌شود که قدرت بازدارندگی ایران را در نقاط مرزی از جمله سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد.

۱۳۹۵/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...