نسخه چاپی

گزارش كامل از برنامه نود

برنامه این هفته نود با درخواستهای سرمربی تیم ملی و جمله معروف علی پروین در خصوص مهدی هاشمی نسب روی آنتن رفت.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، برنامه این هفته نود با نظرسنجی درباره نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس آغاز شد و شرکت کنندگان اجازه خواهند داشت تا زمان شروع بازی شهرآورد پیامک زده و نتیجه بازی را پیش بینی کنند.

سپس عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بررسی شد و بعد از آن درخواست‌های کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال هنگام عقد قرارداد مورد بررسی قرار گرفت.

کی‌روش از فدراسیون چه خواسته است؟

احترام، زمین تمرین مناسب، داشتن مرکز فنی، بودجه لازم برای تیم ملی، وسایل و تجهیزات موردنیاز وامکانات استاندارد برای تیم ملی، برنامه ریزی لیگ بر اساس برنامه تیم ملی، منابع انسانی مناسب، حل خدمت سربازی بازیکنان، طرح بلندمدت برای حضور در جام جهانی و درک متقابل از جمله شروط کی روش با هدف صعود به مرحله دوم جام جهانی بود که فردوسی پور آنها را خواند و روی هر گزینه توضیحاتی ارائه کرد.

گل‌های به یادماندنی دربی و جمله معروف پروین

یکی از آیتم‌های برنامه این هفته به گلهای به یادماندنی دربی اختصاص داشت؛ گل‌های بازیکنانی چون پرویز مظلومی، ناصرمحمدخانی، مهدی هاشمی نسب، پیروز قربانی، علی سامره، فرهاد مجیدی، کریم باقری و ایمون زاید. در این بخش مصاحبه علی پروین درباره گلزنی مهدی هاشمی نسب در دربی با لباس استقلال، گفت: یک بازیکن عادی را به پرسپولیس آوردیم و تبدیلش کردیم به بازیکن تیم ملی. توقع نداشتیم بعد از گلزنی به پرسپولیس این رفتارها را بکند!

بنگر: برنده دربی ۸۰ درصد قهرمان می‌شود

در ادامه صحبت‌های بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و استقلال درباره دربی پخش شد. محسن بنگر گفت تیم برنده دربی ۸۰ درصد قهرمان لیگ خواهد شد. محمود خوردبین سرپرست سرخپوشان هم پیش بینی کرد بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شود.

سیروس دین‌محمدی مربی استقلال هم با خنده گفت: زمان ما دربی خاطره خوب نداشت چون همیشه دعوا بود!

کامیابی نیا دو بار اخراج نشد!

بعد از پخش مراسم سالگرد درگذشت سیروس قایقران و دیدار پرسپولیس با ملوان، عملکرد داوری این بازی جنجالی با حضور هدایت الله ممبینی بررسی شد. کمک داور در هنگام حمله پرسپولیس و دو به تک پرسپولیسی ها با دروازه بان ملوان به اشتباه خطای مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد. بنگستون مهاجم پرسپولیس هم باید به خاطر خطا روی گلر ملوان اخراج می شد. همچنین کمال کامیابی نیا باید در نیمه دوم در دو صحنه به خاطر انجام خطا با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد.

پیش بینی‌های عجیب دربی!

عادل فردوسی پور در جریان برنامه، پیش بینی‌های عجیب مردم برای دیدار دربی را اعلام کرد. نتایجی مثل تساوی ۸ به ۸، ۹ بر ۷ به سود پرسپولیس، ۹ بر ۵ به سود استقلال و ....

رضائیان: در ملوان معجزه کرده ایم

مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه ملوان درباره اینکه خسارت تماشاگرانی که بعد از بازی پرسپولیس را چه کسی خواهد داد، تصریح کرد: ما که این خسارت را نمی‌دهیم. البته شرایط مالی باشگاه بد هم نبوده است. نگه داشتن ۱۰ تیم باشگاه در رده های مختلف بدون اسپانسرمعجزه است. امیدوارم ملوان در لیگ بماند ولی برای فصل آینده فکر دیگری بکنند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در پاسخ به این سئوال که محمد احمدزاده را با چه قانونی از شهرداری اردبیل به ملوان آوردید؟ گفت: مدارکی به ما ارائه دادند که به فدراسیون فوتبال دادیم. آنها استعفای احمدزاده را نیاز داشتند که ارائه کردیم. خیلی مسائل را نمی توانم باز کنم ولی احمدزاده با جلب رضایت متولیان شهرداری اردبیل به تیم ملوان آمد.

پرسپولیس از استقلال پیشی گرفت

در پایان برنامه، با شرکت یک میلیون و ۷۳۲ هزار نفر، ۵۷،۷ درصد برد پرسپولیس، ۲۶،۳ برد استقلال و ۱۶ درصد نتیجه مساوی را پیش بینی کردند. از این میان بیشترین نتایج تکرار شده برتری دو بر یک پرسپولیس و سپس برتری دو بر یک استقلال بود.

۱۳۹۵/۱/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...