نسخه چاپی

در اردوی بارسلونا چه خبر شده است؟

شكست برای رئال سوسیه‌داد و عبور سخت و بحث برانگیز در بازی رفت مقابل اتلتیكومادرید، هواداران این تیم بزرگ را نگران كرده است.

به گزارش نما به نقل از مشرق،‌ تفسیر بازی بارسلونا مقابل رئال‌سوسیه داد نشان از عملکرد ضعیف اکثر مهره‌های این تیم دارد، بازیکنانی که کمتر از همیشه دویدند، بیشتر از همیشه مرتکب خطا شدند و پاس‌های اشتباه آنها تعجب کارشناسان را برانگیخته بود.

تعداد خطاهای بازیکنان بارسلونا در ده بازی اخیر این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا زیر ذره بین کارشناسان داوری و بخش فنی قرار گرفته و حتی نویسنده روزنامه اسپورت کاتالونیا نیز بر این باور است که بازیکنان لوئیس انریکه نسبت به بازی‌های دو ماه قبل خود بسیار افت کرده و هرگز شبیه به گذشته بازی نمی‌کنند.

در تفسیر بازی بارسلونا که در روزنامه ال موندو دپورتیوو منتشر شده آمده است: پیش از این یکی از برگ برنده های مهم بارسا این بود که بازیکنانش از فضاهای خالی به بهترین شکل استفاده می‌کردند، اما اکنون خبری از این فضاهای خالی نیست و بازیکنان معمولا به پاس‌های بی هدف و بی فرجام روی می‌آورند. در بازی اخیر بارسلونا در لالیگا حداقل 42 پاس اشتباه بین بازیکنان این تیم رد و بدل شد که برای تیمی به نام بارسلونا یک فاجعه است.

هسته مرکزی تیم بارسلونا نیز دچار مشکل شده است، مثلثی که معمولا دیده نمی‌شود همان مثلث راکیتیچ، اینیستا و بوسکتس است که هرگاه عالی و سرحال بوده بارسلونا هم اوج گرفته است اما در چند بازی اخیر یا یکی از رئوس این مثلث آسیب دیده یا خود مثلث مشکل داشته و مثل همیشه خوب کار نکرده است.

۱۳۹۵/۱/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...