نسخه چاپی

پیش بینی رشد 66 درصدی درآمد ال‌ جی در سه ماهه اول 2016

ال‌جی به تازگی آماری از پیش‌بینی درآمد سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ خود منتشر كرده كه درآمد این شركت را در این مدت ۵۵۱ میلیارد وون كره (معادل ۴۴۱ میلیون دلار) عنوان كرده است. این رقم نسبت به درآمد ال‌جی در دوره‌ی مشابه سال ۲۰۱۵، رشد ۶۶ درصدی داشته است و نظریات بسیاری از تحلیل‌گران را نقض كرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.

به گزارش نما شرکت ال‌جی در آماری که به تازگی از پیش‌بینی این شرکت در مورد درآمد سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ منتشر کرده است، خبر از رشد ۶۶ درصدی درآمد داده و عنوان کرده است که این درآمد در حدود ۴۴۱ میلیون دلار پیش‌بینی می‌شود. ال‌جی این مقدار افزایش درآمد را در تمامی حوزه‌های محصولاتش، از لوازم خانگی تا تلفن‌های هوشمند بدست آورده است.

البته پیش‌بینی می‌شود که این افزایش درآمد تا سه ماهه‌ی بعدی ادامه نداشته باشد و با افتی ۴.۵ درصدی روبرو شود. اما محصولی که می‌تواند ال‌جی را از این افت درآمد نجات دهد، گوشی هوشمند ال‌جی جی ۵ است که به نظر می‌رسد طرفداران و مشتریان زیادی در سرتاسر جهان داشته باشد. چندی پیش نیز آماری از پیش‌بینی سامسونگ در مورد درآمد سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ منتشر شد که سامسونگ در آن سود ۵.۷ میلیارد دلاری را پیش‌بینی کرده بود؛ رقمی که تنها ۱۰ درصد بیشتر از سود این شرکت در دوره‌ی مشابه سال گذشته بود. از طرفی پیش‌بینی می‌شود فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در سال جاری افزایش چشم‌گیری نسبت به فروش گلکسی اس ۶ داشته باشد.

۱۳۹۵/۱/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...