نسخه چاپی

اختصاصی نما

یك اقدام مبارك

عکس خبري -يك اقدام مبارك

حجت‌الاسلام اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه در آخرین نشست رسانه‌ای خود از احضار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان به دادسرا خبر داد كه براساس آن خانم مولاوردی به دلیل سخنان جنجالی باید با حضور در دادگاه نسبت به سخنان خود پاسخگو باشد و یا وجود چنین روستایی را ثابت كند یا هزینه خلاف‌گویی خود را متحمل شود؛ اتفاق بسیار مباركی كه از یك سو واقعیت را روشن می‌كند و از سوی دیگر مانع از آن خواهد شد كه یك فرد مسئول بدون اطلاع دقیق سخنی را بر زبان آورد

بهانه‌ای برای «بی‌بی‌سی فارسی»، «دویچه وله آلمان»، «رادیو فردا» و... به منظور سیاه‌نمایی علیه ایران، ایجاد دستاویزی برای احمد شهید، گزارشگر ضد ایرانی حقوق بشر سازمان ملل به منظور تنظیم متنی علیه جمهوری اسلامی ایران، تنها به واسطه اظهارات تعجب‌آور یک مسئول دولتی!
اسفند ماه سال گذشته بود که شهیندخت مولاوردی در سخنانی عجیب مدعی شد، در استان سیستان‌وبلوچستان روستایی وجود دارد که تمام مردان آن اعدام شده‌اند! ادعایی پر سروصدا که اگرچه به سرعت و به شدت از سوی مسئولان این استان عزیز و پهناور و همچنین مقامات دیگر دولت یازدهم تکذیب شد، اما دشمنان مردم ایران بلافاصله پس از نشر این ادعا‌ها سیاه‌نمایی خود را آغاز کردند و شد آنچه نباید. تا اینکه قوه قضائیه در این‌باره دست به اقدام خوبی زد. حجت‌الاسلام اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه در آخرین نشست رسانه‌ای خود از احضار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان به دادسرا خبر داد که براساس آن خانم مولاوردی به دلیل سخنان جنجالی باید با حضور در دادگاه نسبت به سخنان خود پاسخگو باشد و یا وجود چنین روستایی را ثابت کند یا هزینه خلاف‌گویی خود را متحمل شود؛ اتفاق بسیار مبارکی که از یک سو واقعیت را روشن می‌کند و از سوی دیگر مانع از آن خواهد شد که یک فرد مسئول بدون اطلاع دقیق سخنی را بر زبان آورد؛ به عبارتی خواهد دانست که باید نسبت به سخنان خود پاسخگو باشد و هر سخن بی‌سندی که به منافع ملی کشور لطمه زده و آبروی نظام را نشانه بگیرد، با جدیت پیگیری می‌شود. باید این اقدام را به فال نیک گرفت و از مسئولان دستگاه قضا تشکر کرد که بدون در نظر گرفتن ملاحظات بی‌مورد به مسئله ورود پیدا کرده و تنها به منافع ملی توجه کردند.

۱۳۹۵/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...