نسخه چاپی

سرهنگ: به صدرنشینی دلخوش نیستم!!

عکس خبري -سرهنگ: به صدرنشيني دلخوش نيستم!!

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با وجود صدرنشینی در لیگ می‌گوید كه هدف تیمش سقوط نكردن به دسته اول است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود یاوری در مورد دیدار دوشنبه شب برابر ملوان تصریح کرد: «مسابقات وارد مرحله چهارم خود می‌شود و تیم‌ها روند رو به رشدشان را آغاز کرده‌اند. تیم‌هایی که نفرات و اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده‌اند در شرایط مناسب‌تری قرار دارند و ملوان هم یکی از این تیم‌هاست و اگر تغییری هم داشته در جهت تقویتش بوده است.»
وی ادامه داد: «ملوان بازیکنان قدیمی خودش مثل مازیار زارع، پژمان نوری و مهرداد اولادی را جذب کرده است. فقط حسین بادامکی سابقه بازی در ملوان را نداشته که او هم آمده تا نقاط ضعف تیم ملوان پوشش داده شود. پورغلامی سرمربی ملوان بسیار با شخصیت است و همواره مورد احترام من بوده و البته گاهی اوقات هم مظلوم واقع شده است.»


یاوری با اشاره به اشتیاق بازیکنانش برای بازی، تاکید کرد: «بازیکنان تیم ما عاشق بازی هستند و با انگیزه وارد میدان می‌شوند به همین دلیل بازی در بیرون از خانه و داخل خانه خیلی برایشان فرقی ندارد. با این حال تاکید می‌کنم که هدف فجرسپاسی سقوط نکردن به لیگ یک است و حالا اگر چند پله بالاتر هم باشیم چه بهتر.»
سرمربی فجر در مورد سه برد متوالی و صدرنشینی در لیگ، گفت: «به این مسایل دل‌مان را خوش نمی‌کنیم و امیدوارم مرد روزهای سخت هم باشیم. بازیکنان فجر برای اعتلای فوتبال استان‌شان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سپاسی تلاش می‌کنند و هدفمند هم بازی می‌کنند.»


یاوری در مورد بازی مقابل تماشاگران دو آتشه ملوان، گفت: «بیشتر بازیکنان فجر تجربه بازی در لیگ برتر را دارند و کمتر دسته اولی هستند.

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...