نسخه چاپی

زمان جدید انتخابات فدراسیون فوتبال

تاریخ انتخابات فدراسیون فوتبال تغییر كرد و بر اساس آخرین تصمیم قرار است مجمع انتخاباتی روز 30 اردیبهشت ماه برگزار شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، بعد از آنکه اعلام شد اساسنامه فدراسیون فوتبال باید به تایید هیات دولت برسد، شائبات و گمانه‌زنی‌ها از تغییر تاریخ انتخابات فدراسیون فوتبال مطرح شد. ابتدا قرار بود طبق تصویب هیات رئیسه، انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۱۱ اردیبهشت برگزار شود ولی به خاطر مشکلات اساسنامه و پروسه تایید آن در هیات دولت، این موضوع به تعویق خواهد افتاد.

این به تعویق افتادن البته به معنای آن نیست که انتخابات در ماه‌های بعد برگزار شود بلکه قرار است در همین اردیبهشت ماه و بلافاصله بعد از تایید اساسنامه در هیات دولت، انتخابات صورت بگیرد. طبق آخرین تصمیم اتخاذ شده بین مسئولان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، قرار است انتخابات روز ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار شود.

امیر عابدینی عضو مجمع فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر، به خبرنگار مهر گفت: اینکه انتخابات روز ۱۱ اردیبهشت برگزار نشود، طبیعی بود چون دوستان باید فرصت کافی داشته باشند تا اساسنامه را تایید کنند. ما این احتمال را می‌دادیم ولی در حال حاضر برگزاری انتخابات در روز ۳۰ اردیبهشت قطعی است.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا قرار است انتخابات روز ۳۰ اردیبهشت برگزار شود و این تصمیم را چه کسانی گرفته‌اند، گفت: این تصمیم را هیات رئیسه مصوب کرده است. ضمن اینکه این تاریخ برای انتخابات تعیین شده ولی ممکن است یکباره یک نفر بیاید و آنرا وتو کند! این دیگر دست ما نیست.

۱۳۹۵/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...