نسخه چاپی

وزیر نفت به دنبال تأمین منافع برخی شركت‌های خاص است

نایب رئیس انجمن جایگاه‌داران استان قزوین گفت: وزیر نفت می‌خواهد با اظهارارت غیركارشناسانه و كذب منافع برخی از شركت‌های برند را تأمین كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رضا صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزیر نفت می‌خواهد با اظهارارت غیرکارشناسانه و کذب منافع برخی از شرکت‌های برند را تأمین کند ولی ما با اسناد و مدارک کذب بودن این ادعاها را اثبات می‌کنیم، اظهار داشت: وزیر نفت سابقه کمی در مسئولیت‌های خود ندارد و به یقین اطلاعات کافی در این زمینه داشته و اظهارات وی از روی قصد و برای زیرپوشش قرار دادن جایگاه‌های عرضه سوخت توسط برخی از شرکت‌های خاص است.

نایب رئیس انجمن جایگاه‌داران استان قزوین با بیان اینکه تصمیم گرفته شده که جایگاه‌ها را زیر نظر چند برند ساماندهی کنند، تصریح کرد: این طرح در کشور مخالفانی دارد که وزیر نفت برای ایستادن در مقابل آنها این رویه را در پیش گرفته است.

صالحی با بیان اینکه تمامی تلمبه‌ها و نازل‌های سوخت آماده بازدید و بازرسی است، ادامه دا د: این در حالی است که سوخت تحویلی به جایگاه‌داران ماهانه یک بار از نظر کیفیت و در فواصل زمانی چند روز از نظر کمیت مورد بازرسی شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی و اداره کل استاندارد قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: کم‌فروشی در حوزه سوخت با هیچ منطقی سازگار نیست و وزیر نفت با طرح این ادعا اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کند.

نایب رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان قزوین بیان کرد: نازل سوخت در یک مرحله سوختگیری تنها می‌تواند 20 تا 50 سی‌سی اختلاف داشته باشد که آن هم به دلیل عدم توانایی تنظیم دستگاه و دقت آن است.

۱۳۹۵/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...