نسخه چاپی

حمیدرضا ترقی در گفتگو با نما:

هر زمان كه انقلابی عمل كردیم،موفق بوده ایم

عکس خبري -هر زمان که انقلابي عمل کرديم،موفق بوده ايم

حمیدرضا ترقی با اشاره به اقدامات انقلابی ایران در برخورد با غر ب اظهار داشت: هر زمان كه انقلابی عمل كردیم و با قاطعیت در مقابل دشمن ایستادیم، كشور پیشرفت كرده است و توانسته ایم اهداف خودمان را محقق ببخشیم كه غنی سازی یك نمونه كامل از این عملكرد است كه توسط دولت نهم انجام شد.

حمیدرضا ترقی تحلیلگر سیاسی در گفت و گو با سایت نما با اشاره به تقابل های جمهوری اسلامی ایران با غرب در طول انقلاب گفت: در طول این 37 سال زمان هایی را با غربی به مذاکره پرداخته ایم که این مذاکرات نه تنها باعث رسیدن به اهداف ایران نشده است و نتیجه مثبتی از این مذاکرات نگرفته ایم، بلکه در ابتدای هر مذاکره با وجود انعطاف نشان دادن از سوی ایران و کوتاه آمدن از آرمان ها، به عنوان محور شرارت از سوی آمریکایی ها نامگذاری شده ایم.
عضو حزب موتلفه اسلامی افزود: در مراحل بعدی این مذاکرات نه تنها از دشمنی های غربی ها کاسته نشده است و علیه ایران تبلیغ کردند، بلکه سعی کردند آن وجه ضد استکباری نظام جمهوری اسلامی را از طریق این مذاکرات لکه دار کنند.
وی با مذاکرات هسته ای دولت یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: این مذاکرات بر اساس استراتژی نرمش قهرمانانه از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفته است و ما شاهد برخورد غربی ها هستیم که از مذاکره برای متلاشی کردن فعالیت هسته ای و نفوذ برای براندازی استفاده کردند.
این تحلیلگر سیاسی عنوان داشت: در این سال ها و پس از مذاکرات فراوان به ما نشان داده شد، هدف غربی ها از مذاکره تضعیف وجه ضد استکباری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی و نفوذ در ایران و همچنین عقب راندن مسئولین نظام از اهداف و آرمان های انقلاب بوده است و البته غربی ها به هیچ عنوان عقب نشینی از مواضع خودشان در طول این 13 سال نداشته اند.
عضو حزب موتلفه اسلامی فشار ایران در موضوع هسته ای با به دست آوردن فناوری هسته را یک گام مقتدرانه و موثر دانست و عنوان داشت: این ابزارها موجب شد آنها وارد مذاکره شوند و پیشرفت ایران را در امر هسته ای بپذیرند وگرنه در صورتی که فقط به مذاکره دلمان خوش بود، همین میزان عقب نشینی را هم نداشتند.
ترقی با اشاره به اقدامات انقلابی ایران در برخورد با غر ب اظهار داشت: هر زمان که انقلابی عمل کردیم و با قاطعیت در مقابل دشمن ایستادیم، کشور پیشرفت کرده است و توانسته ایم اهداف خودمان را محقق ببخشیم که غنی سازی یک نمونه کامل از این عملکرد که توسط دولت نهم انجام شود. در ادامه هم توانستیم در حوزه هسته ای پیشرفت کنیم که همه اینها مرهوم رفتار انقلابی بوده است.
وی به یک مقاله مصری اشاره کرد و ادامه داد: در این مقاله نویسنده گفته است در طول جمهوری اسلامی هر زمان که ایران با موضع ضد استکباری وارد عرصه شده است، موفق بوده است اما مصر که کمپ دیوید را امضا کرده است ولی در مقایسه با این دو کشور متوجه می شویم، ایران الان قدرت اول منطقه است.

۱۳۹۵/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...