نسخه چاپی

نابغه كشتی ایران با برد شروع كرد

عکس خبري - نابغه کشتي ايران با برد شروع کرد

نماینده وزن 55 كیلوگرم كشتی فرنگی كشورمان در نخستین دیدارش در بازی‌های المپیك لندن مقابل ارالی‌یف از قرقیزستان قهرمان 2011 آسیا به برتری رسید.

دارنده‌ 5 نشان طلای جهان، كارش را در رقابت‌هاي المپيك لندن با برد آغاز كرد و اراليف قرقيز را در سه تايم 6 بر 3 (4-0، 0-2 و 2-1) شكست داد.

در تايم اول دو كشتي‌گير احتياط كرده و در دقيقه‌ي اول كار خاصي انجام ندادند. در سي ثانيه بعد هم اتفاقي رخ نداد و كار به كلينچ كشيده شد. سوريان حريفش را در خاك در اختيار گرفت و با يك بارانداز و روي پل بردن حريف 4 امتياز گرفت و تايم اول را به سود خود به پايان داد.

در تايم دوم باز هم شرايط همانند وقت اول بود و اين بار سوريان در خاك آراليف نشست، اما كشتي‌گير قرقيز هم به خوبي بارانداز را اجرا كرد و دو امتياز گرفت تا اين تايم به سود آراليف ثبت شود.

در تايم سوم باز هم هيچ يك از دو كشتي‌گير كاري ارائه ندادند و اين بار نوبت سوريان بود كه حريف را در اختيار بگيرد. نابغه كشتي جهان باز هم بارانداز اجرا كرد و پيروز شد.

از نكات جالب اين كشتي حضور تمام اعضاي هيات رئيسه‌ي فيلا در سالن بود. خطيب نيز از روي سكوي تماشاگران كار سوريان را تماشا كرد.

از نتایج مهم کشتی فرنگی در وزن 55 کیلوگرم تاکنون می‌توان به پیروزی روشن بایراموف، نایب قهرمان آذربایجانی المپیک پکن مقابل مینجیان سیمینوف از روسیه و برتری کوهی هاسه‌گاوا از ژاپن مقابل البک تاژیف، نایب قهرمان 2011 جهان از بلاروس اشاره کرد.

سوريان در دور بعد از ساعت 17:50 به وقت تهران با پیتر مودوس، نفر پنجم جهانی 2011 و نایب قهرمان 2012 اروپا از مجارستان مبارزه می کند.

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...