نسخه چاپی

منصوری‌آرانی:

حضور ایران در اجلاس استانبول معنادار و محوری است

یك عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور ایران در اجلاس سران سازمان همكاری اسلامی را معنادار و محوری توصیف كرد.

به گزارش نما به نقل از نامه‌نیوز، عباسعلی منصوری‌آرانی با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به ترکیه برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، گفت:‌ ایران به عنوان کشوری محوری و ام‌القرای جهان اسلام مطرح است و شرایط ژئوپلیتیک و استراتژیک خوب آن باعث شده که ما را به عنوان کشوری قدرتمند بشناسند.

وی با بیان اینکه حضور ایران در این اجلاس معنادار و محوری است و تاثیرات زیادی خواهد داشت، گفت:‌ دعوت از رییس جمهور برای حضور در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی نشان می‌دهد که کشور ما کشوری مقتدر است.

نماینده مردم کاشان در مجلس خاطرنشان کرد: رئیس جمهور قطعا درباره موضوع تروریسم و نیاز به وحدت در جهان اسلام صحبت می‌کند که در عین حال ان شاء الله بتواند عقاید و ایده ها را در این اجلاس به یکدیگر نزدیک کند که نمود آن را در قطعنامه پایانی ببینیم.

منصوری آرانی ادامه داد: اکنون در جهان اسلام شاهد مشکلات و اختلافات زیادی هستیم و جریان ها و گروه‌های تروریستی و تکفیری از غرب سرویس می گیرند و برخی کشورهای اسلامی نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند که این اصلا به صلاح جهان اسلام نیست. ایران حتما راه حل هایی برای رفع و حل این مشکلات ارائه خواهد داد که مورد توجه کشورهای حاضر و سایر کشورها که موضوعات این اجلاس را رصد می‌کنند قرار می‌گیرد.

۱۳۹۵/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...