نسخه چاپی

با توجه به طغیان رودخانه و ریزش كوه؛

حركت همه قطارهای جنوب امروز لغو شد

با توجه به طغیان رودخانه و ریزش كوه حركت همه قطارهای محور جنوب لغو شد.

به گزارش نما با توجه به تداوم بارش باران و ريزش كوه حركت همه قطارهای در محور جنوب امروز پنج شنبه كنسل شد.

بنا بر این اعلام روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ايران، با توجه به تداوم بارش باران و طغيان رودخانه ها درمحور جنوب، حركت همه قطارها در اين محور امروز مورخ ۲۶ فروردين ماه امسال كنسل شده است.

متقاضيان مي توانند به منظور كسب اطلاعات بيشتر با سامانه ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

بنا بر این گزارش، خط آهن سراسری جنوب به دلیل خروج قطار از ریل از عصر روز گذشته مسدود شده که پیش از این نیز ماشالله نعمتی فرماندار شهرستان دورود در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خروج قطار مسافربری محلی در خط آهن دورود به سمت اندیمشک اظهار داشته بود: این قطار در حد فاصل ایستگاه «کشور» به سمت «تنگ فنی» در حرکت بوده که از ریل خارج شده است.

وی علت خروج قطار مسافربری را مسدود شدن خط آهن عنوان کرده و گفته بود: خط آهن دورود به سمت اندیمشک به دلیل بارندگی های شدید و ریزش کوه مسدود شده است.

فرماندار شهرستان دورود با اشاره به اینکه در پی وقوع این حادثه عوامل راه آهن لرستان به منطقه اعزام شدند گفته بود: هم اکنون نیروهای راه آهن استان در حال بازگشایی و ترمیم خط آهن مسدود شده هستند.

نعمتی با اشاره به اینکه خوشبختانه مسافران این قطار هیچ گونه صدمه جانی ندیده اند عنوان کرد: در این راستا عوامل راه آهن در حال بازگشایی این خط آهن هستند و در صورتی که نیاز باشد ما تمهیدات لازم را برای اعزام اتوبوس برای جابجایی مسافران اندیشیده ایم.

۱۳۹۵/۱/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...