نسخه چاپی

طرح ترافیك پلیس ویژه دیدار دربی روز جمعه

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از طرح ترافیك پلیس ویژه دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس خبر داد

به گزارش نما به نقل ا ز پارس نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از طرح ترافیک پلیس ویژه دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری دربی حساس در ساعت 17 روز جمعه و حضور سیل علاقمندان در استادیوم آزادی، این طرح با استقرار اکیپ های پلیس راهور برای کنترل و مدیریت ترافیک متراکم در اطراف ورزشگاه آزادی اجرا می شود.

سردار سرتیپ پاسدار سید تیمور حسینی با اشاره به اینکه پارکینگ های ورزشگاه آزادی و معابر اطراف آن موظفند با ظرفیت کامل و چینش منظم پذیرای خودروهای شخصی باشند گفت: اصل اجرای طرح ویژه ترافیک از ساعت 12 روز جمعه اعمال خواهد شد.

وی از پیش‌بینی اتوبوس و مترو برای رفت و برگشت علاقمندان به دیدن بازی در ورزشگاه با توجه به تعداد زیاد جمعیت مشتاق خبر داد.

سردار حسینی با بیان اینکه همیشه دربی استقلال و پرسپولیس مشکلاتی به لحاظ ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه آزادی ایجاد می کند، ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری و مسئولان ورزشگاه آزادی، مترو و اتوبوسرانی شرایط مساعدی برای رفت و آمد روان مردم فراهم شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه به مسافرت های پایان هفته و همزمانی بازگشت انبوه خودروها با سیل جمعیت پس از پایان بازی عصر جمعه به تهران اشاره کرد و افزود: بزرگراه های شهید خرازی و فتح و جاده مخصوص به عنوان مسیرهای جایگزین برای خودروهایی که از غرب به سوی به تهران در حرکتند، اعلام می شود.

وی از مردم خواست با توجه به ترافیک سنگین آزاد راه تهران - کرج با صبر و حوصله و رعایت مقررات، رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان به مردم توصیه کرد که کسانی که عصر جمعه قصد بازگشت دارند، ساعات ابتدایی روز جمعه را انتخاب کنند تا حداکثر ساعت 15 به تهران برسند و درگیر ترافیک سنگین نشوند.

۱۳۹۵/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...