نسخه چاپی

عذرخواهی گواردیولا از رونالدو

سرمربی بایرن مونیخ از كریستیانو رونالدو به خاطر حذف كردن بنفیكا عذرخواهی كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، روزنامه آس اسپانیا نوشت: بایرن مونیخ برای سومین سال پیاپی با پپ گواردیولا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد. این تیم در دیدار برگشت برابر بنفیکا در یک چهارم نهایی با تساوی دو بر دو متوقف شد تا با توجه به پیروزی در دیدار رفت جواز صعود به نیمه نهایی را بدست آورد.

طبیعی است گواردیولا از این موفقیت تیمش خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم با گذشتن از سد بنفیکا، به نیمه نهایی راه پیدا کنیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و می توانم بگویم که شایسته صعود به نیمه نهایی هستیم. کنترل بازی را در اختیار داشتیم و از عملکرد بازیکنان نیز رضایت دارم. امیدوارم در مراحل بعد هم موفق باشیم.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر ولفسبورگ تاکید کرده بود دوست دارد در نیمه نهایی با بنفیکا بازی کند. گواردیولا در واکنش به این اظهار نظر رونالدو اظهار کرد: می دانم رونالدو تاکید کرده است دوست دارد برابر بنفیکا بازی کند. به همین خاطر از او عذرخواهی می کنم که اجازه ندادیم بنفیکا به دور بعد راه پیدا کند.

سرمربی بایرن درباره این سوال که دوست دارد در مرحله بعد با چه تیمی بازی کند نیز پاسخ داد: برایم مهم نیست با چه تیمی بازی کنیم چراکه تیمی به دنبال قهرمانی است، باید همه حریفان را شکست بدهد. با این حال باید بگویم اتلتیکو مادرید از تیم های است که باعث شگفتی من شده است. این تیم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و باید بگویم که از علاقمندان به اتلتیکو هستم.

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ درباره این سوال که چه احساسی خواهد داشت اگر با منچسترسیتی بازی کند نیز توضیح داد: این احتمال هم وجود دارد که با منچسترسیتی بازی کنیم. همچنان که احتمال رویارویی با اتلتیکو مادرید و رئال مادرید هم وجود دارد.

رسانه های آلمانی با توجه به جدایی گواردیولا از بایرن مونیخ در پایان فصل، بر این باور هستند که حضور این مربی اسپانیایی تنها زمانی می تواند موثر باشد که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کند.

او در این باره گفت: رسانه های آلمانی تاکید دارند ماموریت من در بایرن زمانی کامل می شود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کنم. به هر حال به عنوان مربی اینجا هستم که با بایرن قهرمانی بدست آورم. آماری که با بایرن به دست آوردم، تاکنون با تیم دیگری به دست نیاوردم و فکر نمی کنم در آینده هم بتوانم آن را تکرار کنم.

۱۳۹۵/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...