نسخه چاپی

آمادگی حماس برای مقابله با رژیم‌صهیونیستی

یك افسر ارشد صهیونیستی اعلام كرد كه حماس برای دور جدید درگیری‌ها با ارتش اسراییل آماده شده و بدنبال تقویت توانایی‌های پهپادی و دریایی خود است.

به گزارش نما به نقل از فارس، یک افسر ارشد نیروهای جنوبی ارتش صهیونیستی اعلام کرد حماس برای دور جدیدی از درگیری‌ها آماده شده و از هیچ اقدامی برای تقویت زرادخانه و آموزش نظامیانش فروگذار نمی‌کند.

به نوشته وبگاه صهیونیستی «اسراییل حیوم» این افسر که در گفتگو با خبرنگاران نظامی صحبت می‌کرد، گفت: «تعداد نیروهای ویژه حماس اکنون حدود بیست هزار نفر هستند که تقریبا یک چهارم نیروهای گردان‌های عزالدین قسام را تشکیل می‌دهد.»

وی تصریح کرد مسئولان نوار غزه درحال توسعه ظرفیت‌های پهپادی و دریایی خود بوده و حماس نیز بدنبال تقویت توانایی پرتاب راکت است. حماس هم‌اکنون روی توسعه موشک‌های کوتاه برد متمرکز شده که در جریان نزاع‌ها موثر نشان داده و رهگیرهای سامانه گنبد آهنین را به چالش کشید.

این وبگاه صهیونیستی با ادعای اینکه حماس در تلاش است تا مقدار مواد منفجره‌ای را که موشک‌های کوتاه برد قابلیت حمل آن را دارند، افزایش دهد نوشت: «همچنین راکت‌های میان بردی که بتوانند از گنبد آهنین بگریزند. یکی دیگر از ابداعات این گروه، بمب‌های بشکه‌ای هستند.»

حیوم به نقل از این افسر صهیونیستی اضافه کرد: «حماس نگران است ما (ارتش اسراییل) به غزه حمله کنیم تا وضعیت در یهودیه و سامریه را تحت تاثیر قرار دهیم. بخش‌ اطلاعاتی ارتش نشانه‌هایی از قدرتمندتر شدن شاخه نظامی حماس را در دست دارد.»

۱۳۹۵/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...