نسخه چاپی

افشای دیدارهای مخفی نتانیاهو با رئیس تشكیلات خودگردان

آویگدور لیبرمن افشا كرد نتانیاهو دیدارهای مخفی را با عباس برگزار كرده و با مخفی نمودن آنها از كابینه، وعده‌هایی را به تشكیلات خودگردان می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، آویگدور لیبرمن رهبر حزب اسراییل بیتنا و وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی از برگزاری مذاکرات مخفی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان خبر داد.

لیبرمن در گفتگو با پایگاه خبری «یدیعوت آحرونوت» با بیان اینکه نتانیاهو این مذاکراتش را از کابینه نیز مخفی می‌کند، اضافه کرد: «هفته گذشته مطلع شدیم نخست وزیر تمام برنامه‌اش را برای دیدار با عباس خالی کرد. (بعد از آن) متوجه شدیم بصورت کاملا جادویی اختلافات شرکت برق اسراییل با تشکیلات خودگردان حل شده و تمام قطعی‌های برق نیز پایان پیدا کرد.»

وی همچنین از احتمال توقف فعالیت‌های ارتش صهیونیستی در منطقه A که در تحت اداره و کنترل امنیتی تشکیلات خودگردان است، خبر داد.

لیبرمن با انتقاد از امتیازاتی که رژیم صهیونیستی در این جلسات به طرف فلسطینی می‌دهد، گفت: «در این دیدار مذاکراتی هم میان عباس و نتانیاهو انجام می‌شود. حقایق (این جلسات) در سفر آتی عباس به مقر سازمان ملل در نیویورک آشکار خواهد شد.»

وی در ادامه تصریح کرد آنموقع (سفر عباس به سازمان ملل) مشخص خواهد شد که آیا این دو به انواع و اقسام تفاهمات رسیده‌اند یا نتانیاهو بدلیل ناتوانی از تشکیل ائتلاف، از تمام قول‌ها و مذاکرات دیپلماتیکش عقب نشینی کرده است.

۱۳۹۵/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...