نسخه چاپی

بارش باران در نهاوند طی 30 سال اخیر بی‌سابقه بود

رئیس اداره پیش‎بینی‌ و پیش‎آگاهی جوی اداره كل هواشناسی استان همدان گفت: بارش‌های پنج روز گذشته در نهاوند، در 30 سال گذشته بی‎سابقه بود.

به گزارش نما، نادر پیرتاج امروز در گفت‌و‌گو با فارس در همدان با بیان اینکه طی پنج روز گذشته بارش‌های بسیاری خوبی در استان همدان ثبت شده است، اظهار کرد: طی پنج روز گذشته بیشترین میزان بارش در استان همدان مخصوص نهاوند با 155 میلی‌متر ثبت شده که در 30 سال اخیر در فروردین ماه بی‌سابق بوده است.

وی افزود: پس از نهاوند، شهرستان ملایر با 149 میلی‌متر بارندگی و تویسرکان با 115 میلی‌متر بارندگی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند؛ در همدان نیز 52 میلی‌تر بارش ثبت شده است.

رئیس اداره پیش‎بینی‌ و پیش‎آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان همدان تصریح کرد: از امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است و با رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود که این وضعیت تا دوشنبه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوا نیز تا سه روز آینده به ویژه در شب‌ها کاهش پیدا خواهد کرد، ادامه داد: شب گذشته دمای هوای همدان 6 درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

پیرتاج افزود: دمای هوا طی امشب به سه درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید که در شب آینده به دو درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی با بیان اینکه از دوشنبه، هوا آفتابی خواهد بود که تا سه روز آینده وضعیت چنین است، تأکید کرد:‌ با وجود بارندگی خوبی که داشتیم، اما مشکل کم‌آبی در استان همدان همچنان پابرجاست.

۱۳۹۵/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...