نسخه چاپی

حق مسكن سه شنبه جاری تعیین تكلیف می شود

مشاوره مجمع عالی نمایندگان كارگران با اشاره به اینكه حق مسكن سه شنبه جاری تعیین تكلیف می شود گفت: علاوه بر حق مسكن، بحران قیمت تمام شده در تولید، بحران صندوق‌های بازنشستگی، ساماندهی قراردادهای كار ، ساماندهی و ساختار تشكل ها دیگر دستورات جلسه است.

به گزارش نما، فرامرز توفیقی در گفت وگو با تسنیم، از برگزاری نشست کارگروه مشاوره سه جانبه ملی در سه شنبه هفته جاری در ساعت 4بعداز ظهر خبر داد و گفت: پیگیری بند 8 آخرین مصوبه شورای عالی کار سال 94، بحران قیمت تمام شده در تولید، بحران صندوق‌های بازنشستگی، ساماندهی قراردادهای کار ، ساماندهی و توانمندسازی ساختار تشکل ها دستورات این جلسه است.

مشاوره مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران ادامه داد: منطور از پیگیری بند 8 آخرین مصوبه شورای عالی کار سال 94 ، تعیین تکلیف افزایش 20هزار تومانی حق مسکن کارگران در سال 95 است. در صورتی که اعضای کارگروه مشاوره سه جانبه ملی درباره این میزان افزایش به توافق برسند، این موضوع به شورای عالی کار می رود و در نهایت در صورتی که در شورای عالی کار مصوب شود. علی ربیعی، وزیر کار می تواند خطاب به رئیس جمهور یا معاون اول وی خواستار تصویب حق مسکن در هیأت وزیران شود.

۱۳۹۵/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...