نسخه چاپی

برانكو سرمربی ایران می‌شود؟

این روزها پرداختن به فوتبال ایران و اتفاقاتش برای رسانه‌های كرواسی به سوژه جالب توجهی تبدیل شده به خصوص كه چندین مربی و بازیكن این كشور در این رقابت‌ها حضور دارند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، از جمع تمام کروات‌هایی که در ایران حضور دارند در حال حاضر برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق پرسپولیس بیشترین توجه را در بین این رسانه‌ها معطوف به خود کرده است به خصوص بعد از برتری شیرین و پر گل در دربی حساس پایتخت ایران و رسیدن به صدر جدول لیگ برتر به عنوان مدعی نخست قهرمانی.

اما در این گیر و دار سایت روزنامه معتبر نووتنی زاگرب در افشاگری جالبی پرده از بندی در قرارداد جدید پروفسور با باشگاه پرسپولیس برداشت و نوشت:«مدیریت باشگاه پرسپولیس قبل از دربی حساس تهران پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله او را مطرح کرد اما در این قرارداد بندی قرار داده شده بود که اگر تیم ملی ایران با سرمربی فعلی خود کارلوس کی روش که سابقه دستیاری آلکس فرگوسن در منچستریونایتد را دارد به مشکل خورد و تصمیم به جدایی گرفت برانکو ایوانکوویچ مشکلی برای فسخ با پرسپولیس و قبول دوباره سرمربیگری تیم ملی ایران نداشته باشد، در کشوری که فوتبال را مثل دینشان می‌پرستند و دوست دارند. چالشی که اگر پیشنهادی از اروپا به دست برانکو نرسد می‌تواند خاطرات چهار سال مربیگری در تیم ملی ایران مابین سال‌های 2002 تا 2006 را زنده نگه دارد».

با این افشاگری باید منتظر ماند و دید واکنش پرسپولیسی‌ها، برانکو و فدراسیون فوتبال به این اخبار چه خواهد بود جایی که هنوز کسی از تصمیم سرمربی پرتغالی برای ادامه همکاری با تیم ملی خبر دقیقی ندارد و تمامی رسانه‌ها نیز در حال گمانه زنی راجع به آینده کی روش با وجود تمام نارضایتی‌های اخیرش هستند.

۱۳۹۵/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...