نسخه چاپی

حس می‌كنم كه خیلی آماده هستم

فرنگی‌كار وزن ۶۶ كیلوگرم تیم ملی ابراز امیدواری كرد بتواند در جام جهانی كشتی فرنگی حضور پیدا كند.

به گزارش نما امید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین شرایطش اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را انجام می‌دهم و پس از کسب سهمیه المپیک روحیه من دوچندان شده است. اکنون تنها به این فکر هستم که باید در دومین المپیک خود تمام تلاشم را انجام دهم.

فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم تیم ملی افزود: البته پیش از المپیک باید در جام جهانی که در شیراز برگزار می‌شود، حضور پیدا کنم و پس از صحبتی که با کادر فنی داشتم و به دلیل علاقه‌ای که به مردم شهرم دارم، دوست دارم در مسابقات جام جهانی شیراز روی تشک بروم تا با تیم کشتی فرنگی و محمد بنا جام را بالای سر ببرم و تقدیم مردم شهرم بکنم. من به شیرازی‌های عزیز خیلی مدیونم و این تنها فرصتی است که به کمترین شکل ممکن می‌توانم مردم خوب شیراز را خوشحال کنم.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک خاطرنشان کرد: مسابقات جام جهانی امسال قطعا در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود چون محک جدی‌ای برای بسیاری از تیم‌ها می‌تواند باشد. من هم سعی می‌کنم تا با تدبیر کادرفنی در این رویداد بسیار مهم روی تشک بروم و جدا از کسب آمادگی خودم را برای مسابقات آینده آماده کنم.

نوروزی ادامه داد: اکنون تمریناتم را براساس جام جهانی تنظیم کرده‌‌ام تا بدون مشکل در این مسابقات حضور پیدا کنم. خدا را شکر مصدومیت‌های قبلی من بهبود پیدا کرده‌ و اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و سعی می‌کنم روزانه نیز تمریناتم را ادامه دهم تا بتوانم به شرایط ایده‌آلی که در المپیک لندن داشتم دست پیدا کنم.

وی گفت: خیلی آماده هستم و خودم این موضوع را به خوبی می‌توانم حس کنم فقط امیدوارم در این مدت باقی مانده آمادگی‌ام را بیشتر از قبل کنم و با کمک کادرفنی و آنالیزی که از حریفان دارم برای تک تک دقایق و ثانیه‌های کشتی برنامه‌ریزی کنم.

۱۳۹۵/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...