نسخه چاپی

جدال خونین جوانان ساروی به خاطر خرید یك سگ

گروه خبرنگاران ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ 336 بازدید اولین نفری باشید كه درباره این خبر نظر میدهید.

به گزارش نما به نقل از رکنا: اختلافات با مطرح شدن موضوع خرید یک سگ شروع شد؛ جر و بحثی که یک جنایت خونین را رقم زد.

دو گروه در جدالی خونین برابر هم قرار گرفتند. دوئل سگی جوانان ساروی پایانی ناخوش داشت.

حادثه هنگامی رخ داد که اختلاف‌ها به اوج رسید و چند تن از جوانان روستای مشهدی‌کلا به سیم آخر زدند و با کارد به جان طرف مقابل افتادند.

بنا بر این گزارش، ساعت 20 روز 27 فروردین ماه امسال بود که مأموران کلانتری 11 ساری در جریان وقوع درگیری در روستای مشهدی کلای ساری قرار گرفته و بسرعت خود را به آنجا رساندند.

در جریان بررسی‌های نخستین پلیس مشخص شد سرنشینان یک خودروی سواری درحالی که چاقو در دست داشتند با شخصی به نام حسین درگیر شده و بعد از وارد آوردن ضربه‌ای به ناحیه گردن او پا به فرار گذاشته‌اند.

بدین ترتیب با دستور از بازپرس ویژه قتل دادسرای ساری پیکر نیمه جان جوان زخمی به بیمارستان نیمه شعبان انتقال داده شد.

بلافاصله تیمی از پزشکان این بیمارستان تلاش برای درمانی جوان زخمی را در دستور کار خود قرار دادند اما با وجود اقدام‌های انجام گرفته وی بر اثر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان با زندگی وداعی تلخ داشت.

بدین ترتیب تجسس‌های مأموران برای ردیابی عاملان قتل آغاز شد تا اینکه سه تن از متهمان به نام‌های سعید26 ساله و آرمان23 ساله و میثم 23 ساله را در مخفیگاهشان شناسایی و بازداشت کردند.

بر اساس تحقیقات پلیس، طرفین این دوئل مرگبار همگی از ساکنان شهر ساری بودند و به علت اختلاف بر سر خرید و فروش سگ با یکدیگر درگیر شدند که سرانجام سرنشینان خودرو با چاقو حسین را از ناحیه گردن مصدوم کردند.

تحقیقات تکمیلی از متهمان بازداشت شده درباره چگونگی و علت واقعی این حادثه ادامه دارد.

۱۳۹۵/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...