نسخه چاپی

بودجه سال ۱۳۹۵ كل كشور بسته شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز پس از بررسی تبصره‌ها و بندهای الحاقی و پیشنهادات نمایندگان و تبصره‌هایی كه به كمیسیون تلفیق جهت رفع ابهام ارجاع داده شده لایحه بودجه سال ۹۵ كشور را بستند.

به گزارش نما به نقل از دانشجو نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی تبصره ها در بخش های درآمدی و هزینه ای و بندهای الحاقی و پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون ها لایحه بودجه ۹۵ کل کشور را تصویب کردند.

در ماده واحده لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور آوردند: ماده واحده- بودجه سال ۹۵ کل کشور از حیث منابع بالغ بر ۹ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال و از حیثت مصارف بالغ بر ۹ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال به شرح زیر است:

الف) منابع بودجه عمومی دولت ازلحاظ درآمد و واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی سرمایه ای و مالی بالغ بر ۳ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۸۹۵ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال شامل ۱-منابع عمومی بالغ بر ۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۳۷ میلیون و ۱۹۹ میلیون ریال

۲-درآمد اختصاصی وزارتخانه ها و موسسات دولتی بالغ بر ۴۱۰ هزار و۹۵۷ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال به بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر ۶ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۷۱ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال و از حیث هزینه و سایر پرداخت ها بالغ بر ۶ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۱۷۱ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال را تصویب کردند.



از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در صحن علنی ۱۵۲ نماینده به این ماده واحده رای موافق ۲۴ نماینده رای مخالف و ۵ نماینده رای ممتنع دادند.



ابوترابی فرد در تصویب این ماده واحده گفت:ماده وا حده لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور به اجماع آرا به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

۱۳۹۵/۱/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...