نسخه چاپی

اقدام جنون آمیز 2 نوجوان علیه مادر و دختر

دو نوجوان 14 ساله به اتهام قتل مادر و دختری بازداشت شده اند.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، در پی کشف اجساد مادر و دختری، دو نوجوان 14 ساله به اتهام قتل این دو نفر بازداشت شده اند. متهمان باید برای رسیدگی به پرونده شان در دادگاه لینکلن، شرق انگلیس حاضر شوند.

طبق اطلاع رسانی پلیس قربانیان یک خانم 49 ساله با نام "الیزابت ادواردز" و دختر 13 ساله اش "کتی" بودند.

اجساد این مادر و دختر در خانه ای واقع در داوسون بعدازظهر روز جمعه کشف شده، اما شناسایی آنها هنوز به طور رسمی انجام نشده است.

متهمان که جنسیت شان فاش نشده تا برگزاری دادگاه امروز در بازداشت به سر می بردند.

طبق اظهارات یکی از همسایگان قربانی، آخرین بار الیزابت را روز سه شنبه دیده بود و به اعتقاد این خانم که نام اش فاش نشده الیزابت یک بانوی دوست داشتنی و آرام بوده است. همچنین الیزابت به دلیل اشتغال در یک مدرسه ابتدایی چهره شناخته شده ای در منطقه زندگی اش به شمار می آمده است.

"پل تیمینس" یکی از مقامات پلیس در بیانیه ای روز شنبه گفته است: این قتل باعث بروز نگرانی هایی در این منطقه شده، اما باید گفت این نوع حوادث بسیار نادر هستند.

تیم تحقیق ما با تلاش بی وقفه سعی در باز کردن گره های کور این پرونده هستند. همچنین نیروهای ما در منطقه داوسون برای جمع آوری اطلاعات مستقر هستند.

از تمام افرادی که بتواند به نحوی به ما کمک کنند پیشاپیش تشکر می کنم. این افراد می توانند مستقیم با شماره اداره پلیس تماس بگیرند یا بصورت ناشناس با شماره دیگری که اطلاع رسانی شده ارتباط برقرار کنند.

۱۳۹۵/۲/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...