نسخه چاپی

ستاره دربی 82 در گفتگو با نما:

چون روز خوب رحمتی بود 4 گل زدیم!/ تمركز بالایی برای این بازی داشتیم

عکس خبري -چون روز خوب رحمتي بود 4 گل زديم!/ تمرکز بالايي براي اين بازي داشتيم

گلی كه توانستیم در دقایق ابتدایی بزنیم و جمیع اتفاقات بعد از آن گل دربی را زیبا كرد، البته ما می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم كه چون روز خوب رحمتی بود نتوانستیم بیشتر از 4 گل بزنیم.

گفتگو: علیرضاحاجی میرزابابا- شاید مهم ترین و بهترین بازیکن دربی مهدی طارمی بود.مهاجم سرخ پوشان با زدن دو گل و خراب کردن یک پنالتی تاثیر گذار ترین بازیکن بازی مهم پایتخت بود. طارمی تا قبل ازاین بازی در سه دربی حضور داشت اما تا به حال نتوانسته بود گلی به استقلال بزند اما در این بازی خود را جاودانه کرد. او که شرایط هت تریک در این بازی را داشت در صحنه گل چهارم سرخ پوشان در موقعیتی تک به تک به محسن مسلمان پاس داد تا نشان دهد موفقیت تیمش مهم تر از گلزنی خودش است.



 این بازی از اول هم معلوم بود که یکی از بهترین ها خواهد بود؟
 شرایط هر دو تیم خوب بود، هوای بهاری هم مزید علت بود و هر دو تیم برای صدر جدول می جنگیدند و این باعث شد که دربی زیبایی از آب درآید.

 اما من منظورم هوا و زمین نبود، گل زود هنگام تو در همان دقایق ابتدایی باعث زیبایی این دربی شد؟
 گلی که توانستیم در دقایق ابتدایی بزنیم و جمیع اتفاقات بعد از آن گل دربی را زیبا کرد، البته ما می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم که چون روز خوب رحمتی بود نتوانستیم بیشتر از 4 گل بزنیم.


البته شاید استقلالی ها هم کم شانس بودند که بعد از گل اول شما نتوانستند بازی را به تساوی بکشند؟
 این حرف را قبول ندارم، شاید استقلالی ها در کل بازی به جز دو گلی که زدند دو یا سه موقعیت گل داشتند، اما ما حداقل شش موقعیت گل به جز گل هایمان داشتیم که اگر همه این موقعیت ها گل می شد الان ده بر دو برنده بودیم. نمی شود که در هر مسابقه تمام موقعیت ها گل شوند.


 اما اگر در همان دقایق ابتدایی و بعد از گل اول شما استقلالی ها می توانستند به گل تساوی برسند شاید نتیجه دیگری در این بازی رقم می خورد؟
 دربی روز خوب خط دفاع ماهم بود. این بازی یکی از مسابقاتی بود که پرسپولیس در هر سه جناح خوب بازی کرد و توانستند موفق ظاهر شوند.


 دربی را توانستید با تمام سختی هایش پشت سر بگذارید و در حال حاضر در صدر جدول هستید؟
 دربی همیشه حساس است اما این بازی حساس ترین دیدار سالهای اخیر این دو تیم بود. جایی که پیروزی هر یک از این دو تیم می توانست صدر نشینی را نیز به همراه داشته باشد. ما هم تمرکز بالایی برای این بازی داشتیم و کل هفته گذشته را مشغول تمرکز به این بازی بودیم که توانستیم با پیروزی در این بازی صدر جدول را نیز به دست آوریم.
 
 می توانستی با هت تریک نام خود را در تاریخ های دربی ماندگار کنی؟
 بله متاسفانه می توانستم با زدن پنالتی هت تریک کنم که متاسفانه نشد و در این راه ناکام ماندم. البته من هنوز هم می گویم که این پنالتی گل شد اما داور آن را قبول نکرد.


 شادی پس از گلهای زیبایی هم داری؟
 یکی از شادی های گلم که دستم را می بوسم مربوط به مادرم است، و تی شرتی که عکس شهید روی آن درج شده است مربوط به شهدای مدافع حرم است.


بعد از مدتها تماشاگران توانستند یک بازی خوب و در حد کیفیت بالا ببینند؟
 من هم مثل شما از کیفیت این بازی بسیار راضی هستم، انگار همه چیز برای یک بازی خوب و تماشاگر پسند مهیا بود. مربیان دو تیم هم بر خلاف گذشته دفاعی بازی نکرند و این شد که تماشاگران شاهد یکی از بهترین دربی های دهه های گذشته بودند. انصافا هم همه از این بازی راضی بودند.


 البته همه راضی نبودند، استقلالی ها همه ناراحت بودند؟

طبیعتا تیمی که بازی را واگذار می کند ناراحت است اما اگر آنها هم منطقی به قضیه نگاه کنند به واسطه اینکه این بازی شش گل داشت و به طور میانگین در هر 15 دقیقه تماشاگران یک گل دیدند باید راضی و خشنود باشند.


پرسپولیس قهرمان می شود؟
 بزرگترین هدف ما در این فصل قهرمانی لیگ است. بعد از چند سال که تماشاگران پرسپولیس جام قهرمانی ندیده اند و بعد از فوت کاپیتان نورورزی بازیکنان هم قسم شدند که بعد از قهرمانی جام را بر مزار هادی ببریم و با بردی که در دربی کسب کردیم سعی می کنیم به قولمان به هادی و هواداران وفادار بمانیم.
 
 حرف آخر؟

از همه هواداران پرسپولیس که این فصل در سرما و گرما ما را تشویق کردند تشکر می کنم و امیدوارم با قهرمانی بتوانیم جواب زحماتشان را بدهیم.

۱۳۹۵/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...