نسخه چاپی

تحلیل وبسایت آمریكایی از رقابت سنگین میان احمدی نژاد و روحانی

به نوشته وبسایت آمریكایی گوود به نظر می‌رسد محمود احمدی نژاد در تلاش است بار دیگر بخت خود را در انتخابات ریاست جمهوری ایران بیازماید.

به گزارش نما ، باشگاه خبرنگاران به نقل از وبسایت آمریکایی "گوود" نوشت: در حالی که آمریکا به آرامی برای تغییر رئیس جمهور آماده می شود، ایران نیز فاصله کمی تا دوره بعدی ریاست جمهوری دارد و به آرامی برای انتخابات آماده می شود. در همین حال اخباری در خصوص یک نامزد احتمالی دوره بعد به گوش می رسد: محمود احمدی نژاد.

به نظر می رسد احمدی نژاد تصمیم گرفته است پس از دو دوره ریاست جمهوری، باز هم در این جایگاه وارد دنیای سیاست شود. در همین راستا او در ماه های اخیر سخنرانی هایی انجام داده است.

وبسایت گوود در ادامه نوشت: اگر برای شما (خواننده غیر ایرانی) این پرسش مطرح است که احمدی نژاد چگونه می تواند برای بار سوم وارد دنیای سیاست شود، باید به این نکته توجه کنید که قانون ایران به افراد اجازه می دهد پس از یک دوره ۴ ساله فاصله از ۸ سال ریاست جمهوری، بار دیگر کاندیدای ریاست جمهوری شوند.

در صورتی که احمدی نژاد تصمیم بگیرد در انتخابات سال ۲۰۱۷ شرکت کند، رقابت جالبی در روند آن ایجاد خواهد شد. حسن روحانی، رئیس جمهور فعلی ایران، امضای توافقنامه هسته ای را در پرونده دارد و وعده داده در دوره بعدی، اقتصاد ایران را هرچه بیشتر بهبود خواهد بخشید. ایران فرصت های جدیدی در عرصه اقتصاد جهان به دست آورده است.

این وبسایت در پایان نوشت: کاندیداتوری احمدی نژاد می تواند رقابت سختی میان روحانی و او در انتخابات سال ۲۰۱۷ ایجاد کند.

۱۳۹۵/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...