نسخه چاپی

آیت‌الله صافی: در برجام خیر مسلمانان دنبال شود

یكی از مراجع تقلید با اشاره به مسئله برجام گفت: در مسئله برجام باید تلاش شود كه آنچه كه خیر برای مسلمانان است رقم بخورد.

به گزارش نما ، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای ارتقای بهداشت و سلامت در کشور اظهار کرد: باید قدر موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید را بدانید و در مسیر خدمت از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه اگر کار برای رضای خداوند باشد به نتیجه می‌رسد اضافه کرد: باید در مسائل آموزشی و تربیت نیروهای توانمند تلاش جدی داشته باشید، چرا که در کشور استعدادهای زیادی وجود دارد که باید بارور شده و مورد استفاده قرار گیرد.

این مرجع تقلید اقدامات صورت گرفته در بیمارستان‌ها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در بیمارستان‌ها اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است و باید نسبت به رعایت حدود شرعی و اقدامات اسلامی نیز توجهات بیشتر شود.

صافی گلپایگانی با تقدیر از خدمات و زحمات وزیر بهداشت، به مسئله برجام اشاره کرد و افزود: در مسئله برجام باید تلاش شود آنچه که خیر برای مسلمانان است، رقم بخورد.

وی با بیان اینکه برقراری ارتباط با دنیا امری مهم است، گفت: باید با رفع سوء‌تفاهم‌ها در مسیر تقویت اتحاد و همدلی در کشور تلاش شود.

۱۳۹۵/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...