نسخه چاپی

وعده انتخاباتی عارف برای معضل اقتصادی

منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم با بیان اینكه برای حل معضل اقتصادی جامعه برنامه‌ای با ۱۲۸ بند ارائه كرده‌ایم، گفت: اصلاح ساختار اقتصادی، توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، توجه به مسائل اجتماعی و مبارزه با فساد از جمله این برنامه‌هاست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف صبح امروز در دیدار با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: امید داریم از 68 کرسی باقیمانده مجلس حداقل 40 کرسی را به دست بیاوریم که این نیازمند حضور پرشورتر مردم در دور دوم است.

وی با بیان اینکه اگر این تعداد نماینده به مجلس شورای اسلامی راه یابند با نیروهای راه یافته مرحله نخست اکثریت خوبی در مجلس خواهیم داشت، تصریح کرد: رویکرد ما در مجلس دهم همدلی و همبستگی با رقباست تا کارهای مشترکی مانند مسائل اقتصادی انجام دهیم.

عارف با بیان اینکه برای حل معضل اقتصادی جامعه برنامه‌ای با 128 بند ارائه کرده‌ایم، افزود: اصلاح ساختار اقتصادی، توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، توجه به مسائل اجتماعی و مبارزه با فساد از جمله این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه ‌تلاش داریم ‌واگذاری امور شهری را به شوراها ‌در راستای کوچک کردن دولت و اجرای اصل 44 بخش خصوصی اجرایی کنیم، اضافه کرد: ‌سعی داریم بین دولت و مجلس دهم فضای آرامش برقرار کنیم که در این زمینه یک سری افراد غیر‌اصلاح طلب را نیز در لیست امید قرار دادیم.

عارف افزود: شعار اصلاح‌طلبان ‌در این دوره امید آرامش و رونق اقتصادی است و نیروهای اردوگاه ما در این مسیر بودند و امید داریم نیروهای دور دوم که نیروهای برجسته‌ای هستند با ورود به مجلس به کمک ما بیایند.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم در این جلسه گفت: مسائل اقتصادی و رفع مشکلات اساسی مردم باید اولویت نمایندگان مردم در مجلس دهم باشد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار داشت: مجلس دهم به دنبال حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه باشد که در ‌صورت رفع این مشکلات، مسائل و مشکلات سیاسی برطرف خواهد شد.

وی افزود: رویکرد مجلس دهم باید اقتصادی باشد و از پرداختن به مسائل سیاسی باید دوری کند.

۱۳۹۵/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...