نسخه چاپی

اعتكاف زیباترین مراسم عبادی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد گفت: اعتكاف زیباترین مراسم عبادی است كه هر ساله با حضور جمع كثیری از خداجویان در سرتاسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام جلیل درویشی عصر امروز با حضور در جمع معتکفین مسجد جامع حاجی‌آباد اظهار داشت: اعتکاف زیباترین مراسم عبادی است که هر ساله با حضور جمع کثیری از خداجویان در سرتاسر ایران اسلامی برگزار می‌شود و یکی از زیباترین جلو‌ه‌های آن استقبال چشم‌گیر جوانان از این مراسم ایمانی است.

وی افزود: آئین معنوی اعتکاف در حاجی آباد امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در مساجد این شهرستان در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد با بیان اینکه امسال 13 مسجد میزبان معتکفین است اظهار کرد: 2 مسجد در مرکز شهرستان حاجی‌آباد و مابقی در روستاها و بخش‌های تابعه هم‌اکنون میزبان معتکفین هستند و در مرکز شهرستان حاجی‌آباد نیز 450 نفر خواهر و برادر در آئین مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند.

درویشی با اشاره به آمار کلی معتکفین شهرستان بیان کرد: در اعتکاف امسال 917 نفر معتکف در این مراسمات در سطح شهرستان شرکت دارند که از این تعداد 106 برادر و 814 خواهر تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 90 درصد معتکفین این مراسم معنوی جوانان هستند خاطرنشان ساخت: اعتکاف یکی از بهترین جلوه‌های الهی است و فضای بسیار مناسب برای تبلیغ دین مبین اسلام و ترویج فرهنگ دینی است لذا باید از حضور گسترده جوانان در این آئین، نهایت بهره را کسب کنیم.

۱۳۹۵/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...