نسخه چاپی

طرفداران رابطه با آمریكا ساده‌لوح یا فریب‌خورده‌اند

خطیب جمعه بخش بهمن ابركوه گفت: افراد طرفدار رابطه با آمریكا یا فریب‌خورده و یا ساده‌لوح هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بخش بهمن ابرکوه بابیان این‌که مسئله مهم انتخابات مجلس در هفته آینده باید موردتوجه همگان باشد، اظهار داشت: حضور و شرکت در انتخابات یک وظیفه است و نباید به آن بی‌توجهی کرد.

وی افزود: در این انتخابات نیز مانند دور اول باید باشکوه حضور پیدا کرد و در محله بعد به فرد اصلحی که انقلابی و ولایتمدار، دلسوز نظام و مردم و به‌خصوص مستضعفین، شجاع و تیزبین و مدافع حقوق این مردم باشد رأی بدهید.

علیزاده خطاب به کاندیداها گفت: خدا را در نظر بگیرید و او را حاضر و ناظر ببنید، اگر وارد مجلس شدید بدانید که شما نماینده همه مردم و نه نماینده گروه و شهر خاصی هستید و باید بین هیچ‌یک از شهرها، بخش‌ها و حتی روستاهای حوزه استحفاظی فرقی نگذارید.

خطیب جمعه بخش بهمن با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس ابراز داشت: آمریکا در سال ۵۹ به بهانه آزادسازی گروگان‌ها، ۹۰ نفر از کماندوهای خود را با تجهیزات کامل به سمت ایران فرستاد و نام عملیات را پنجه عقاب گذاشتند، اما امداد غیبی الهی، پنجه‌های عقاب شیطانی را شکست.

وی افزود: آمریکا از ۶۰ سال پیش تابه‌حال و با تمامی قوا، دشمنی خود را با ملت ایران به اثبات رسانده و به هر مناسبتی ضربه خود را به ملت ایران زده است و نمونه جدید آن این است که، روز گذشته با حکم دیوان عالی آمریکا، مبلغ دو میلیارد دلار پول‌های بلوکه ایران را به بهانه دست داشتن ایران در انفجار بمب در مقر تفنگداران آمریکایی و کشته شدن آن‌ها در ۳۰ سال گذشته، مصادره کردند.

علیزاده با اظهار تأسف ادامه داد: کسانی که در پی ارتباط با یک دشمن قسم‌خورده هستند ساده یا فریب‌خورده‌اند.

۱۳۹۵/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...