نسخه چاپی

تجاوز پنج نفر به یك دختر روزه دار

عکس خبري -تجاوز پنج نفر به يک دختر روزه دار

دختر جوانی كه مورد تعرض قرار گرفته اكنون در یكی از بیمارستان ها بستری شده تا از نظر جسمی، روحی و روانی درمان شود زیرا بر اساس گزارش پزشك قانونی، وی اكنون از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

به گزارش نما،اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که نیروهای بخش جنایی فرماندهی پلیس شهر "سوئز" در مصر، روز گذشته پنج شهروند این شهر را به اتهام ربودن و تجاوز به یک دختر جوان در ماه مبارک رمضان بازداشت کردند.

گفته می شود این جنایت غیر اخلاقی در حالی رخ داد که این دختر قربانی، روزه بوده و در آپارتمان خود در حال استراحت و در انتظار رسیدن وقت افطار بود اما توسط این پنج جنایت کار ربوده شد و سپس مورد تجاوز قرار گرفت.

پس از ربوده شدن وی، شاهدان عینی فورا پلیس را خبر کردند از همین رو فرماندهی پلیس همه نیروهای خود را بسیج کرد تا فورا ربایندگان را شناسایی و بازداشت کنند زیرا انتشار خبر ربوده شدن این دختر، آن هم در ظهر ماه مبارک رمضان، افکار عمومی مصر را به شدت تحریک و خشمگین کرد.

در همین راستا سرتیپ «عادل رفعت» فرمانده پلیس شهر "سوئز" مصر اعلام کرد: پس از دریافت خبر و دستور، فورا کار اطلاعاتی برای یافتن جنایت کاران را آغاز کردیم. در کمتر از یک روز آنان را شناسایی و بازداشت کردیم و سپس پرونده آنان را روانه دادگاه کردیم تا هر چه سریع تر به آن رسیدگی شود و به مجازاتشان برسند.

این فرمانده پلیس مصری همچنین افزود: دختر جوانی که مورد تعرض قرار گرفته اکنون در یکی از بیمارستان ها بستری شده تا از نظر جسمی، روحی و روانی درمان شود زیرا بر اساس گزارش پزشک قانونی، وی اکنون از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

۱۳۹۱/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...